1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 531072 inlägg · 4122 ämnen

Piss!

Piss!
Jag vill tacka alla för en trevlig match i Kempis idag.

God natt!!!

Z Z z z z zz z .................

Sv: Piss!
Frisco: Man får säga grattis till segern. Bra målvaktspel av både Hirsch och Hento. Utan dom hade det nog blivit några fler mål.

Portello: Jag brukar ju ta en Z2 och gör det idag igen. Skicker med en godnattbild också.

Z2

Frisco: Ta genast bort den där bilden! Du kan ju skrämma folk.

Frisco:

Och jag var med på bilden också. Ser ut som om jag har sett något intressant. Hmm, undra vad det kan ha varit?

poffa:
Åhfan, insåg alldeles nyss att jag tydligen var i Kempehallen igår och såg MoDo-LHF, eller vad sjutton gör jag annars på den där bilden?

Paddan:

Ja, han lyckades få med ett antal hockeysnackare på den papparazzi-bilden. Starkt jobbat, Frisco.

Är inte detta bevis på att matchen trots allt har spelats? Jag menar, en hel del lulefans hävdar ju att matchen aldrig spelats.

Paddan: Ts, ts, ts linslusar är ni allihopa....

poffa:
Man kan ju tycka det. Men det finns ju tydligen utrymma för olika sorters historieförvanskare.

Är mest förvånad att kameran faktiskt pallade med all den otroliga karisman som fotoobjekten utstrålar vid det ögonblicket.

Paddan:
Åsså kan man inte stavva heller. Tydligen heter det utrymme och inte utrymma...

Paddan: Men det heter stavva?

Jag har ju sagt att HS helt på egen hand lägger till och tar bort bokstäver hur som helst, även om allt var helt i sin ordning när man postade det. Någonstans på vägen möblerar HS om.

Lulekickan:
Precis som i ditt inlägg, med andra ord, där "heter" och "det" på något mystiskt sätt råkat byta plats med varandra...

Åfan, möblerar HS om, vad bra, jag har funderat på att flytta bokhyllan men är lite osäker på hur jag vill ha det. Hoppas på hjälp från HS.

Paddan: Nej, det gör det inte eftersom det inte var en "helfråga" utan mer et ifrågasättande påstående eller hur jag ska förklara det. Det är ett vanligt fenomen på forum.

« · 200882