bisterfinnen: Jag skall också få byta. Inte till en liten matchtröja alltså utan till en hoodie eller nåt. Så dina suparpolare i Tallinn (borde väl vara TIK:are egentligen) får klara sig utan ett tag till.
TIKbiff: Nänä, är du tokig eller? Den är ju snart värd en förmögenhet. Fast jag har allt sett hur du kastat lystna blickar på den matchtröjan så jag förstår att du är avundsjuk...
Paddan: Jag har gett bort alla Modoreplicor jag haft. Denna nummer 21 är det inte läge att ge bort riktigt. Kanske man ska ha den på lördag. Den brukar ju få följa med på en match per säsong. Salle är dålig att förhandla tycker jag.
På den gamla goda tiden när lagets målvakter lystrade till efternamnen Hirsch och Lundström och tröja nummer 16 uppbars av Greg "Slagskottet" Johnston, och undertecknad var med i toppen av Poängjakten och lyckades vinna två tröjor så gjorde jag helt enkelt så att när jag vann för andra gången frågade jag om jag kunde ta en vit bortatröja, och det gick ju bra. Hade jag vunnit en tredje gång vette tusan vad jag hade gjort...
Jag har i ett svagt ögonblick i Tallinn lovat en MoDo-tröja till Hiiu Pub. Hiiu pub är det närmaste O´learys man kommer i Tallinn just nu.
Dom ville gärna ha en Svensk matchtröja av något slag och dom lovade att om det blev en MoDo-tröja så skulle den få vara ensammen Svensk hockeymatchtröja!
Får jag köpa den av dig så lovar jag att ordna så att den kommer på plats på Hiiu pub i Tallinn!
Haha. Jag kollade just vilka jag hade plockat ut till mitt lag. Jag hade inte många rätt, kan man säga, såhär utan att ha fått resultatet av kvällens poängjaktspoängsamlande...
knaskamilla: Äh, klart man ska vara med i sånt där. Nu när man faktiskt får vara med från starten och inte kommer in någonstans runt november månad i poängjakten.
Ja, vad vet jag. Till Salles försvar (?) ska sägas att en viss krönikör också tror att det heter iår, så han är i alla fall inte ensam om det. Om det nu inte var Ior han menade då.
Ok. Lugnt! Tror inte dom gråter ihjäl sig...