Wayne Gresky: Magnus Nyström är som mycket annat i media = fejk! Dokusåpor är fejk. Dokumentärer är fejk. Nyheter är fejk. Bloggar är fejk. Robinson är fejk. Lyxfällan är fejk. Många tuttar är fejk. Klimathotet är fejk. 9/11 är fejk. Svininfluensan är fejk. Federal Reserv är megafejk......................
NuMo: Känns ju tämligen osannolikt då Näslund sa att man "nu äntligen fyllt truppen" för knappt en vecka sedan. Men det är klart, är Strålman sugen på ES så torde man väl kanske vara intresserad ändå.
"Leksands IF har idag gjort klart med forwarden Johan Ryno som på 168 matcher i HockeyAllsvenskan, med Arboga, AIK och Oskarshamn, gjort 111 (47+64) poäng. - Johan är en spelare som jag känner väl sedan tiden i Oskarshamn så jag vet precis vad han går för, säger Salo"
Oskarshamns supportrar verkar ha bombat Leksands hemsida , det går inte att komma in. :)
Så här skriver en på superstars forum.
" Är det bara jag som får lite, lite ont i magen av den är Ryno-historien? Det här luktar uppgörelse lång väg för att slippa ur ett skrivet kontrakt med Oskarshamn. Visst, den här gången var det vi som gynnades för att vi står på topp i näringskedjan i allsvenskan. Men hur kul är det om sådan här halvtveksamma affärer blir legio? Hur hade tongångarna gått här inne om vi varit i Oskarshamns sits och Färjestad spelat den roll vi gör nu? Många hade nog – med all rätt – varit väldigt upprörda."
mattias - 74: Modo har nog varit väldigt allvarlig med try-outen. Man hade nog hellre haft en junior extra i truppen istället för att lägga kraft och resurser på en spelare annars. Att han sedan utnyttjade kryphålet för att komma till Leksand har jag ingen åsikt om.
J F K: Precis. Man får lov att vara lovligt korkad om man tror att MoDo skulle ha ett upplägg som gick ut på att hjälpa Ryno till Leksand och Salo. (Samme Salo som lämnade MoDo under ytterst ohederliga former.) Vad skulle MoDo vinna på det?
bisterfinnen: 0-2 och våra backar har skrämselhicka. Har också noterat att vi har ett gäng stabbiga stappliga backar. 0-3 nu och känslan att matchen skulle stilla suget mitt är fastslaget. Har inget sug alls efter en sådan här match. :) hoppas på lite mer fart och koncentration när serien drar igång
Redigerad kommentar