Sawchuk: Det där bytet Tolle gör, det bör inte vara intstruktionsvideo för våra yngre förmågor.
Han lyckades hålla helt fel position genom hela bytet, detta i samklang med en rad felbeslut av honom gjorde det extra pinsamt.
Berka: Det här är ju fjantigt. 300% utdelning.
En spelare på skytten och Forsberg får fan inte sitta knäna innan skottet har gått. Använd ögonen förfan.!
spud:
Att Forsberg står på mållinjen i kombination med tysta skott gör att det finns mycket nät att skjuta på då han går ner på knä i blindo.
SKRÖDER!
Fan vi måste ha poäng, sluta slarva i egen zon nu Modo.
Huge: Ja, nu fick vi en orättvis kvittering.
Jag menar inte att inte era mål är rättvisa, men det hade inte varit svårare att få in dem utan motståndare.
Visst fan slashade Svedberg Skröder efter målet?
Äckliga, äckliga människa.
NuMo:Såg ut som Brynäsarna inte tog Modo på allvar när Modo kvitterade.
Dom såg väldigt slöa ut.
Nä men 3-3 och framskärtarna är dominanta.
nu måste ju tuffUffe göra något, danielsson är helt osynlig, schremp och dick likaså, kom igen nu uffe för fan, testa gör nått !!!
sen vad gör tolle?, sämst på isen med råge!
spud:
Visst är det så. Men vi ligger lik förbannat i botten i den tabellen med.
Mata inte trollen för i helvete.
Vad tror ni om Skinner då? Vem placerar ni honom med?
Tollefsen-Byström/Cedergren
Ahnelöv-Skinner
Pöck-Lehtivuori
Diskutera.
NikkiNine:cedergren, överglänser tolle i dagsläget.
killen tappade en del puckar i egen zon, men tolle tar massa idiotiska utv som straffar modo
Icing-Ove: Är Spang ens klar då? Är inte det ett rykte?
3st nya backar känns lite väl.. fast jag vet inte. Har du källa på det?
Jag kör då på...
Lehtivuori - Skinner
Ahnelöv - Pöck
Cederberg - Tollefsen
...slutar inte Tolle med utvisningarna så kommer snart någon hungrig, disciplinerad junior att ta hans plats. Skärpning!
henkelainen:
Hur som hellst så vinner brynäs välförtjänt, lite surt är det ändå att tappa med 2 kvar, men sån är hockeyn!
vi ska heller inte ta poäng borta mot brynäs som är guldkandidat i år, utan vi ska ta 3:or mot de 3 lagen som står på tur!
uffe ändrar i formationerna och vipps så blev det fart och fläkt, hoppas han fortsätter så.
jag är rätt nöjd med att modo som var fullständigt utspelade i 2 perioder, kom igen i 3:e och gav hammalaget en rejäl match, och faktum är ju att modo hade en 4-5 ruggigt vassa målchanser i sista som nästan borde renderat i nån kasse.
Berka:
Jaja, de rann över. Sorry alla.
Nya tag på lördag, då är jag på plats. Orkar inte tänka mer på de här matchen.