KB: ... det är som plasten som ska dras bort från din nya i-phone. Där du måste dra bort just den biten för att det skall funka... . Nu gör vi den här matchen, sen snackar vi om det.
Första gången detta år vi ställer upp med starkast möjliga lag. Visst sven saknas, men räknar inte detta som någon som gör laget jättemycket starkare jämfört med dagens uppställning.
Ska bil kul att se vad detta lag kan göra nu när vi är fullt manskap.
Rytter: Skulle nästan vilja påstå att Sven hade dragit ner det här laget. Han har bidragit med noll och ingenting när han varit med, förutom korkade utvisningar med jämna mellanrum.
Till och med OP skulle gå före honom i dagsläget. När han är på humör är han grymt viktig med sin fysik och intensitet. Synd bara att det är max varannan match han är på det humöret.
Sigge: Håller inte alls med, OP har varit säsongen kanske största besvikelse och har inte bidragit med varken fysik eller intensitet under hela säsongen, han har snarare sett ganska ointresserad ut så att han är utanför laget är absolut inte oväntat. Ang. Sven så är han en besvikelse totalt men senaste 7-8 matcherna tycker iaf jag att han sett bättre ut, tagit för sig mer och jobbat hårt, sen kommer inte poängen men det har det väl nästan aldrig gjort heller. Jag håller Sveningsson före OP 7 dagar i veckan om jag måste välja.
Dock vet jag inte vem sveningsson skall peta när han är tillbaka ?!
Gavelo: Tror också att ledningen sett att OP inte har farten för en matchserie som denna. Han får gärna motbevisa oss. Kompetent inhoppare dock om TJ faller ur ramarna eller om det blir grisigt. Bra med hård konkurrens hursomhelst. Som det ska vara i ett topplag som öppnat Stor-Plånkan..