Den här är också en gammal favvo i repris. Jag måste nog säga att även Tomten som är röd och vit hör bön - halleluja på er och lycka till i den nya innomhusishallen.
mike66: Hörrödu, en sån där "hörtbullä" äre de som ni äter för att trösta er när ni förlorat? Eller är det sånt som Dynamo Nolby festar med när de lemlästat spelare?
Sedan om NHL-målvakter som Pelle Lindbergh, Ron Hextall, Grant Fuhr, Billy Smith, Tom Barrasso med flera var bättre målvakter än honom vet man väl inte.
Alfred Awful: Rätta mig om jag har fel men visst valde Pekka mellan Timrå och MODO då han flyttade från gruvan? Hur annorlunda hade MODOs 80-tals historia sett ut om han valt oss?
Alfred Awful: Tiken Lars Nylin skrev en bra text i söndags om killen som landslagsdebuterade i Kempehallen och självklart väljer han att porträttera honom i hundkostym också.
Dream Team: Ja håll mä du ja. Det var så tjusiga siffror så jag ctrl c:ar - ctrl v:ar in dom igen precis som den gamle Nike89 skulle ha gjort. Förfaen, grabben blir eller är ju 17 år i år. Själv så har jag slutat att fylla mig.
Hawerchuk: Instämmer, bra domarinsats med få missar och god fingertoppskänsla. En helgjuten insats idag tycker jag, härligt härligt! Också vann man 360 spänn på att man fick in Luleåseger + Modoseger. Skål!