1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532210 inlägg · 4126 ämnen

Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6

Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
scim: Det var ju bra att dom skötte sig (som vanligt). Själv så satt jag och sjöng heja-ramsor framför datorn, men som synes så hjälpte inte det.

Hälge: "Som hördes så hjälpte inte det" menar du väl...

Salle: Jag vet inte, hörs det till er om jag sitter hemma och sjunger ?

Hälge: Jag vet ingenting om din sångrösts kvalite men jag har inte hört nåt än så länge och hoppas jag slipper... ;-)

Salle: Tur det, jag blev nervös där ett tag. :-)

NuMo: Hur kan Du veta allt, i förväg? Blir det inte trist att veta resultatet, ger väl ingen spänning under matchen. Eller gissar Du bara?
"mike66: Jag har räknat nu, det blev ganska många siffrer och räknesätt, formler och så. Jag har kommit fram till att slutresultatet kommer att bli 3-0 till Modo. Det betyder att din lycka kommer att öka gradvis under hela matchen.
NuMo Idag kl. 19:39
"

Portello, knaskamilla: Muffins. Härligt.

zigge: Min nya (Förbättrade) formel till hur man räknar ut rätt resultat kan vem som helst få. Skicka in en massa pengar på postgironr: 678549-0 så skickar jag formeln i ett självförstörande dokument.

knaskamilla: Lehtinen är en kul kille! Och apropå såna måste jag säga att Timrå har en sån med, målvakten Corey Hirsch. Som på uppvärmningen när han gjorde nåt slags imitation av Roys "Frihetsgudinnestatyräddning" varje gång han tog pucken med plocken. Och när han åkte ut från isen efter uppvärmningen tog han en puck och kastade upp den till några ungar på lilla stå, jag trodde först han ville ta hem den som souvenir eller nåt, men det såg ganska kul ut, sprallig kille det där! :)

Tack mitt kära MoDo för att det äntligen var min tur att få somna med ett illa dolt hånflin på läpparna.
Dessutom så håller sig kollegorna på arbetsplatsen en aning lugnare en sån här dag...Ahhh, ibland är livet skönt att leva!!!

Mats Edström:
Du hade inte samma känslor för en vecka sedan va?
:-P

matsby: Nepp, förra veckan var käslorna mera åt mike66ångest-hållet.
Fast, det ska erkännas, nu känns allting bra...

Med en dåres envishet så vägrar jag se att morgondagen kan ha något elände att erbjuda.

« · 380717