Det blir en spännande match ikväll, det är bara att hoppas att Foppa gör 2 poäng (utan att Hejduk gör mål...) så att vi får en riktigt spännande söndag!
Otroligt kul med 3 ass för Foppa som säger att han inte alls bryr sig om att han har en enorm chans att vinna poängligan (varpå de andra lagkamraterna skrattar högljutt), Hejduk säger samma sak om skytteligan, hoppas han menar det ;)
Vad gör jag då uppe denna vansinniga tid? Jo det är så att larmet på en biljävel på parkeringen utanför lägenheten tjutit sedan en timme tillbaka, snart kommer nånting väldigt tungt flyga från min balkong ner på bilens vindruta, var så säker!
Slut nu i Pepsi Center. 3-1. 2 mål Hejduk, 1 Morris & 3 assist för #21.
Poängligan Markus 103p Peter 102p
Och deras line-kollegor i Målligan Bertuzzi 45 Hejduk 45
Peter i intervju efter matchen. Jag bryr mig inte om poängligan, trots att alla påminner mig hela tiden (omklädningsrummet garvar i bakgrunden). Huvudsaken var att vi tog en poäng mer än St Louis ikväll.
Sahlander: Foppa & tangay kommer i 2mot1 och foppa väntar på att passa aningen för länge och allt riner ut i sanden... Komentarerna säger... Why dont he shot sometimes... ;-)