Redigerad kommentar
Berka:
Domarna och Jimmie Hollywood har alltid kommit bra överens.
Berka: Jag måste säga att jag är mest oroligt för Nagy vars spetskompetens inte är finkallibrerad.
Snyggt mål av två värdelösa spelare.
Berka:
Modo är fan mycket bättre än saik ikväll spelmässigt.
Tror konstigt nog att Saik passar oss bäst av de fyra topplagen. Bara inte domarna köper Saiks filmande så har vi bra chans att ta en sådan serie.
Gusse:
Saik är ruggigt bajsnödiga i egen zon.
Spina är bättre då han är lite het och elak.
Kousa är tyvärr för dålig just nu.
Inte heller Muller växlar upp med de andra.
Sawchuk:
Allvarligt så har Saik enorma problem med sina uppspel.
Tror dom funderar två gånger innan dom väljer Modo
Redigerad kommentar
Berka: haha! Blända till gör man väl varje gång man gör mål.
Du är inte inblandad speciellt kring Spinaomdömet.
Skröder är dock för gammal, passerat bäst före datum, bör bänkas tills han är het igen, osv, osv.
Redigerad kommentar
Blake: Vilken snygga backhandlobbpassning till Kousa av Sundström. Kousas avslut var inte helt värdelöst.
Nu måste vi försvara oss i nummerärt underläge ett tag innan vi skall missa alla straffarna.
Berka: Skröder kan bäst i Modo.
Skit! Ja, mot SAIK kan vi inte bjuda på något. Det här är en liten målvaktstavla, även om den går strax över benskyddet.
Redigerad kommentar
Blake:Tungträningen har lättats upp.
Bäst i Modo enligt mig. Skröder, Sundström, Spina och Regehr som spelar solitt. Jag tycker det ser bra ut. Nu är det lite tid till innan det är dags och formen är på väg upp.
Monno:
Det finns ju få saker här i livet som väcker så mycket aggressioner inom mig som slutspelsmatcher mot kaffelaget. Jag mår redan dåligt.
Bad_Brett: Jag med. Men nu är det dags för Modo.
Jasg gillar Wikegård mer än förr, då jag hatade honom. Eller hatade och hatade. Det är få personar jag hatar, men inte mycket respekt från mig då.
Nu gillar jag plötsligt boorken också.
Det jävlig är att det är ett uppehåll nu, nu när Modo börjar komma igång.
Redigerad kommentar