knaskamilla: Aha visste jag läst det någonstans i alla fall :). Ja men det blir nog bra det här. Tycker Rönnmark hör till den bättre skaran av våra domare i alla fall.
henrik: Ett fint, bra, ärligt och icke-provocerande inlägg. Kan du snälla assimilera alla de dina och fortsätta så?
Jag har stora förhoppningar med en någorlunda normal backuppsättning, hoppas inte på någonting med den backbestättning vi ser ut att mönstra. Det hindrar dock inte mig att fara de 39 milen upp enkel väg. JOBBA JOBBA JO-O-BBA!
westerlind: hehe, jag är lite stolt över att MoDo valde timrå i kvarten.... Men som sagt är det alltid roligare att spela en kvalserie och möta västerås och andra hockeystorheter;)
Nu tar vi dom jvlarna. Nu är det färdigdaltat med lillasyrran. Jag säger som Ecke Törnqvist, nu hare hunne å bleve sekasamt, lat dem åtminstone få vinne två matcher. I en egen ihopsnickrad version förstås. :)
Jävla Timrå! Krossa, ge ingen pardon, sök hjälp: AMF PENSION! Färdigskojat nu.
Bergius: Jag tycker att Patrik Sjöberg var klanderfri. Han gjorde en riktigt bra insats. Svartvadet får skylla sig själv som stoppar in klubban mellan benen på Johan Andersson. Hos mig vinner du inga poäng genom att påstå att alla Modoiter skyller på domaren.
MODOJohan: Ungefär som att diskutera Wernbloms idiotiska tilltag då han först ger på Hahl en smäll (mycket fult) för att sedan ge sig på en av Timrås gallerförsedda smågrabbar. Werner fick 2+2. Han skulle ha fått livstid, typ.
250kg kärlek: Jo men snälla. Vi ska inte snacka om fula tilltag när Modo har fått femtioelva hjärnskakningar mot Timrå. Wernblom är en hjärndöd jävel ibland, det är det som får oss fans att älska honom. Men det är oförsvarligt att uppmuntra till våld.
250kg kärlek: "ge sig på en av Timrås gallerförsedda smågrabbar"
Nu får du ge dig. Lander kom upp emot Werna och käftar lite och en redan arg och utvisad Werna, i en redan förlorad match, viftar lite med en handske på gallret.
Det var Salles insiderinfo om ny domare i varje match, men han tillhör å andra sidan nästan släkten som snackar om bomber som sen aldrig briserar.