Paddan: Vill absolut inte säga att någon heder är räddad. Men ack va skönt att i alla fall få vinna en match. Lyckas man vinna igen i morgon så vill jag inte påstå att man har riktig chans, men i alla fall sätter det lite pirr i kvarten som inte alls varit spännande då modo varit allt för bleka i de två senaste matcherna. Grämer mig oerhört att man förlorade den första matchen. Hade man plockat den hade det nog varit pirr hela tiden.
källan: Inte ett dugg. Med tanke på dom lägen vi hade. Och hur många inviduella misstag vi gjorde så känns det lungt. Tror knappast vi spelar så här dåligt imorgon. Och framför allt inte på hemmaplan.
spud: Och era småbarn i klacken kan bete sig och inte det första dom gör efter ett mål stå och peka fingret och hata Timråklacken istället för att vara glad för modos skull. Pinsamt.
Jag vill bara säga grattis till en rättvis seger,men att vissa av er här är så jävla spydiga är ju bara patetiskt,dom jag menar har absolut inget att vara spydiga för.
väl mött imorn,då kanske ni kan få lufta golfklubborna.
NuMo: Hörrödu, det där med existentialismen får du nog diskutera med timråiterna. Jag nöjer mig att konstatera att valda delar av MoDoklacken tycker att det är viktigare att vråla i riktning mot Timråklacken än att visa spelarna sin glädje.
Det är nog du som ska bättra på svenskan.