Nä det var trevligt att grabbarna gick ut och visade idag att man är ett bra hockeylag. Sedan vill jag även berömma Winnerborg som jag faktiskt tycker gör en bra match för ovanlighetens skull han är absolut inte min favorit domare.
Ny match i morgon, känns kul att vi fick till en match till i alla fall, men det känns som att det tar stop här i morgon. Men jag fick matchen jag krävde :).
Jag är inte jättestor, nej. Och mindre blir jag. Men håll med om att det är jävligt lustigt att stå och gråta när man leder med 3-1 i matcher. Fast okej, hon kanske grät för något annat. Isf får hon vara ursäktad.
knaskamilla: Nja, jag tror du har fel. det är ju en kulturskillnad naturligtvis. det är ju bara tikar som aldrig brukar kommentera domarinsatsen efter match. Såklart att han är chockad.
AM: Vi kan ju tacka Backlund för 2 av målen i alla fall :). Men tycker endå att det var han som höll kvar Timrå i stora delar av matchen. Men som sagt det är bara tacka och ta emot :).
Jag tror Simmalugnt vill att vi ska gnälla lika mycket som vanligt, nu när vi för en gångs skull kan ha överseende med det. Han/hon känner sig kanske otrygg om saker inte är som de brukar vara.
spud: Jag blir då galen när jag ser karln inne på isen. Men visst han gör ju bra saker med så är det ju oftast med alla spelare, men han gör ju mer negativa saker en positiva just nu. Och jag tycker det är tjänstefel av Harald att bänka Viktor i den form han är just nu.
Cyklob: Ja den missen(felpasset) är ju på något sätt oförlåtlig, men efter den bommen var han bra, och han gav ju steen ett läge som borde suttit, och han är lika farlig offensiv som han varit defensivt,
Poffa: Instämmer till 100% men även fast han är hönshjärna borde väll fan tom en sådan inse att man måste bänka seriens sämsta back för tillfället och låta den backen som varit hetast spela.
knaskamilla: Ja det är patetiskt att man bänkar Viktor för Atvars som han spelar just nu. Fan jag saknar Adam när Atvars är inne på isen och då var jag ingen stor fan av Adam. Nä vi hade tur att grabbarna kunde repa mod efter den starten vi fick.
knaskamilla: Är du förvånad när vi har en hönshjärna till coach? Han låter seriens sämsta back spela, trots fortsatta misstag, samtidigt som han sätter MODO:s bästa back under de första tre matcherna på bänken.
Men någon gång kanske poletten trillar ner där också. Frågan är bara om det sker innan 2010.
EfordeM: Jo det var riktigt kul att se att det blev slutsålt, men av det man såg på tvn var det ju ganska mycket timrå supporters på plats med. Men det är ju bara trevligt att det kommer mycket fans från motståndarna som höjjer stämmningen i hallen :).
Cyklob: Stor eloge till publiken som verkligen sluter upp ikväll.. detta visar att vi inte är endast ett stort gäng medgångssupportrar... var nästan lika skönt som att sudda ut den där hemska nollan...
Messiah: Hehe ja nu är jag då nöjd i alla fall, efter 0-3 i matcher så var det enda jag ville se var att man gick ut inför hemma publiken och vann en match och visar att man kan spela hockey.
Ja då fick man se det man ville idag, riktigt bra av grabbarna att verkligen gå ut och visa att dom kan spela hockey dom med. Nä nu ska det bli skojj med lite hockey i morgon med i alla fall :).
Blir det vinst imorgon kan man ju i sådana fall alltid roa sig med att klä ut sig till påskkärring och tigga godis i stället för se på hockey på torsdag.
knaskamilla: En vinst imorgon innebär en fruktansvärd ångest på torsdag i Eon...känns som lose-lose-läge. Fördelen är att man slipper vara hemma och värja sig för påskkärringar.