Wayne Gresky: Jag tyckte bara det såg ut så... Men vad vet jag som stod 3 meter från och såg hans ansiktsuttryck... Han såg ut som Kokko ifjol när han skulle ta en sargpuck... Rädd!
Tycho: Du tycker han ser rädd ut och drar slutsatsen att det måste bero på publikens reaktioner vid en tidigare utvisning? Känns som väldigt mycket gissningar och väldigt lite fakta.
Sådärja, nu fick jag lite feeling, vi vinner tight ikväll nagelbitare delux. Sen i farten kör vi över dem på imorn för att sno lite godis på torsdag.. Är man lagomt mör då? Hursom tror jag det spelas viktig match på lördag. Får hoppas modo spelar då också :)
Jag tror nog vi har en liten chans ändå. Känns som att det är nog lallat nu.
Wayne Gresky: Det var min spontana tanke eftersom det var en så tydlig skillnad på hans spel... Den tanken hade jag redan då på plats. Men visst kan jag ha fel, vilket jag också skrev i mitt första inlägg...
Skyll på förkylning när problemet egentligen är din ålder... Ja. Man skulle ha haft den matchen i digitalt format, videobandet hemma hos modern är nog utslitet vid det här laget.
Satt nyss och kolla på inslaget från dagens värmning, helt otroligt vilket jävla bra humör spelarna var på. Var nästan som man räknat med en tidig semester i år :).
Lär vara rätt mycket Timråfolk på plats. Hade jag varit Timråit hade jag i alla fall velat vara där. Själv tycker jag att det ska bli intressant att se hur många av de som har biljett som stannar hemma. Jag ser verkligen inte fram emot att gå på hockey ikväll, men jag är ju en sådan där som går dit ändå. Känns dock som att det lär vara ett gäng som inte ids gå.
knaskamilla: Jo det känns som det är många som hellre kommer välja tvn idag istället för att gå på matchen. Men du är en trogen supporter och gör helt rätt att gå dit det skulle jag gjort med om jag bodde i ö-vik.
Gusse: Ehh det är bara bita ihop det, jag har faktiskt aldrig varit så här lugn någonsin. Jag tror att det har mycket med Guldet i fjol att göra med, och jag vet man ska inte leva på gammla meriter men efter alla finalförluster man fått uppleva och mått skit över så kan jag gott och väl kosta på mig att ta en kvartsfinal smäll i år. Menar jag väljer Guldet alla dagar i veckan och kunde nästan lika gärna missat slutspel i år bara för att fått uppleva den känslan man fick uppleva i fjol :).
Nä jag tror stenhårt på Modo nästa år, en ny man vid rodrert och in med lite nya spelare så kommer vi vara ett rejält hot nästa säsong. Man måste försöka se det positiva i det hela.
knaskamilla: "Till att börja med måste jag be om ursäkt för att jag har ett liv även utanför HS. Jag hoppas att du ändå har lyckats äta, sova och gå på toaletten medan du väntat. "
Vem var det av er som hade ett liv utanför HS?
knaskamilla: Blev medlem: 2003-09-25 17:46
Antal inlägg: 16730 st Antal besökare: 798 st Erfarenhet: Legend
Dream Team: Blev medlem: 2003-09-25 16:47
Antal inlägg: 14930 st Antal besökare: 1022 st Erfarenhet: Legend
Wayne Gresky/tycho: Victor hade ett monsterbyte där innan utvisningen. Han hade nog varit inne i 1,5 minuter, tro fan att han var stum då och efter det.
Jaha då var det bara ca 1 timme kvar tills match kanske säsongens sista för våran del. Men jag hoppas verkligen på att grabbarna kan gå ut och göra en bra match i alla fall, sedan om vi förlorar är det inte mycket att säga om det.
Bergius: Nu har jag på två dagar fått medhåll av både dig, tycho, nectis och ett par andra. Vad fan, börjar ni bli snälla och vettiga av alla segrar? ;)
shinzawai: Jo jag håller med sämre kan det då inte bli, och som du säger idag har vi i stort sett fullt lag med för första gången den här säsongen. Nä nu jävlar vill jag se lite kämpar takter i alla fall förhoppningvis kan man vinna 1 match i alla fall.
Hawerchuk: Ja det kan ju inte en annan hoppas på i alla fall, för här snöar det som bara den just nu. Så det får nog dröja några dagar till för att det ska bli snö fritt här :).
Undrar om det är något fel med att vara konsekvent...här satt jag och trodde att matchen började 19.30, men tydligen inte. Tur jag kom på det i tid, man vill ju inte missa något av kvällens höjdare.