knaskamilla: Det är bara han som garvar åt mina taffliga försök till ordvitsar. Jag tror han och min far måste vara närbesläktade. Jag kan faktiskt ana Hägerfors-nerven hos min far också, men Paddan är värst (eller bäst om man så vill).
Nej nu ska jag hem till tjejen och då blir det inget hockeysnack på ett tag. HEEEEEEJJJJA ÅÅÅÅÅÅNGERMANLAAAAAAND !!!!! ... tillsvidare
NuMountain: Har undrat samma sak i ett par veckor nu. Siten verkar ha tvärdött. Gunnar skriver ju i Expressen men brukar ju ha lite fylligare intervjuer på nhockeyreport. Men nu var det länge sedan sist.
21.54 2-4 PP1 Ångerml 5. NILSSON, Johan 24.03 3-4 EQ Ångerml 14. LUNDKVIST, Alexander
--------
Det kanske går bra även utan mig?? Stänkt dit två till nu! Ni har 12 minuter på er, fast först måste ni klara boxplay 2 min. Och nu måste jag verkligen gå...
knaskamilla: Båda är godkända att bedriva modoitisk verksamhet här. Vilket de också gör med bravur. Bara det att inte svara för att man inte får svar osv. är lite modoitiskt på något sätt. Jag menar, egentligen är det ett sätt att bedriva social... Ja, där tappade jag tråden. (Som K-G "Myggan" Wallin skulle ha sagt i vilket tv-sänt debattprogram som helst.)
Westerlind verkar dock ha lite problem med att svara på meddelanden och sådär. Jag tror att det har att göra med hans långa betänketid. På en timme igår lyckades han t.ex. plita ner ett meddelande på bara några stycken i BIFs gästbok, och inget mer. Kan inte vara lätt att vara Sthlmare!
NuMountain:Mellanlandningar på Nyckelmyren är nog ganska få. Nödlandning på sin höjd. Kartan var till för att visa Westerlind vad Väsman är. Men har ni fler frågor svarar jag gärna.
knaskamilla: Helt ok. Om du är första stycket. Då förstår jag att han inte blev klar med det första förrän efter mycket lång tid. Det här kanske inte var snällt. Kan någon anmäla inlägget som opassande?
Nu har ju du för länge sedan begripit vad det här handlar om: Du ville gärna framhäva den stad som ligger intill Väsman. Nu försökte jag vara lite finurlig och blanda in hr Ludviksson, men det övergick tyvärr hans horisont. Men han är snäll.
Tror du dop har kommit till de trakterna redan? Själv föreställer jag mig en invigningsrit där fadern och modern dansar hockeypolka kring en KoHo-klubba. När målsman sedan sänkt barnet i kassen blåser sektledaren i en visselpipa och signalerar att den lille fått sitt namn, till exempel: "Hell, mike66!"
westerlind: Din syn på dop ligger helt i linje av min syn på giftemål. Konta Kinte (Toby) hoppade över kvasten, med sin kvinna. Jag hoppar gärna över en målvaktsklubba av märket "Honken".
knaskamilla: Man skulle kunna tänkga sig att det vanns en skillnad mellan vik och vig. Men ju vigare man är desto mera vik blir det ju, till en viss gräns.
Jag tycker att det verkar som att du klarar dig utan honom...