Förstår fortfarande inte varför FBK inte gjort mål än?!?!
Dom hade ju kartlagt Krizan inför slutspelet, och det var ju den kartläggningens förtjänst att dom så enkelt gjorde mål på honom (absolut inte MoDos snälla backar).
Har dom totalt glömt bort hur dom skulle göra, eller har dom kanske förlagt sina papper med kartläggningen??
knaskamilla: Chansen att vinna den här matchen har rasat uppåt med närmare fem tio procent skulle jag tro. Gör vi ett till så minskar raset uppåt, men om vi gör två till utan att FÄR gör något så är det nästan klart. Ja, så är min analys.
knaskamilla: För att kunna göra ett poängjaktslag behöver man ett medlemskort och än har mitt inte dykt upp. Fast det kanske var optimistiskt att tro annat med tanke på att det bara är fem veckor sedan jag betalade medlemsavgiften.
Varken Svarten eller Åkes pojken är med idag, så jag tror vi får anamma Bäckmans gamla försvarsstrategi nere i Karlstad. Vi spelar över huvud taget inte i försvarszon, Harald får göra som Fälldin gjorde och kommendera: Håll gränsen!
Paddan: Kapten Svartvadet var och handlade tidigt i morse tillsammans med ett barn och sin mor (?). Han haltade betänkligt och såg ut att ha rätt ont när han hukade sig ner för att hjälpa barnet med nåt.
yaqop: Tja, Gästrin och Nilsson uträttar väl ungefär lika mycket på isen, med den skillnaden att Nilsson är ljusår snabbare på skridskorna. Men, det är klart, när resten av laget försöker stå still och spela ishockey så går det väl bra att peta in Gästrin för då finns det inte så mycket tempo att förstöra.