Lumber Jack: Det känns tryggt i alla fall att utespelarna litar så mycket på Krizan så att de låter FÄR avsluta från hur bra lägen som helst, gång på gång.
knaskamilla: Nä, nu tror jag att det kan bli knivigt det här. Inte en chans att vi håller undan med endast två måls överläge. Kanske om Krizan täpper igen helt, men troligen inte ens då - han är ju ur form.
Lumber Jack: Tja, han var ju förtvivlad och på väg att ge upp hoppet om matchen när FBK inte klarade av att uträtta något i ETT PP, jäkla medgångskommentator
Förstår fortfarande inte varför FBK inte gjort mål än?!?!
Dom hade ju kartlagt Krizan inför slutspelet, och det var ju den kartläggningens förtjänst att dom så enkelt gjorde mål på honom (absolut inte MoDos snälla backar).
Har dom totalt glömt bort hur dom skulle göra, eller har dom kanske förlagt sina papper med kartläggningen??
knaskamilla: Chansen att vinna den här matchen har rasat uppåt med närmare fem tio procent skulle jag tro. Gör vi ett till så minskar raset uppåt, men om vi gör två till utan att FÄR gör något så är det nästan klart. Ja, så är min analys.