1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

478756 inlägg · 4078 ämnen

Väsby - Modo 2021-01-18

« · 2130031 · » Till forumet


Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Eller:

Någon som ved ifall rockwood blev skadad eller om man ändrade i kedjorna? Niderbach gick in i första i tredje, och Aagaard center igen. Tyckte jag såg rockwood på en kant i ett byte samt i pp, men såg honom inte i slutet av matchen.

Konstig coaching tycker jag ifall han blev bänkad, första kedjan var ju helt ok och rockwood var väl inte dålig.

Niderbach hoppas jag har två växlar till, för han får lite uträttat idag. Duktig på att hålla puck men hotar inte på sista tredjedelen och kommer till lägen själv eller sätter upp andra. Där förväntar jag mig mer.
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
modomille: Han ger alltid allt för laget, dessutom har en haft en hyfsad poängproduktion i år.
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
modomille: Aftonbladet ute och cyklar som vanligt. Rubrik: Modo vände, nära sin 6:e raka förlust
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Ge Sylle livstidskontrakt. Vilken stjärna.
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Vad tror ni, ger man Lundin chansen mot Västerås? Skulle inte förvåna mig då Peters inte varit i sin vanliga form och Dackell vill man nog inte sätta i buren för tillfället.
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Tyler Durden:
Jag hoppas vi behåller Svenningsson, tycker det finns saker att utveckla och vara rädd om.
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Tyler Durden: Kommer han igång nu på slutet så är det väl då man kan kalla honom sparkapital.
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
ToddW: Han kan brunka i fjärdekedjan. Han bänkar ändå mer än Gavelo.
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Tyler Durden: Harju är tvärtom, förgyller varje kedja han får ynnest att medvara i
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Tyler Durden: Strömgren tycker jag var bra ikväll. Tog sig fram till många lägen. Synd han inte fick sätta någon.
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Tarasov: själv kunde man bara följa matchen på swestats. Coolt att vi ändå tar igen. Sjukt viktiga poäng i bottenstriden!!
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Tyler Durden: håller med. tur att vi enbart skrev 1 säsong med honom.
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Bad_Brett: Förstår mig inte på Sveningsson. Bra skridskoåkning,skott,teknik.Men än vilken kedja han blir placerad i blir sämre.
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Gavelo: nu kör vi på Foppa, Donald och Conny så ska det här nog ordna sig! Och kanske en ny materialare som en ny frisk fläkt i båset!
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
digitalbath: 👍👍 japp där är dom bäst smile
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Hörde en massa skrik, dunsar och jubel hos grannen i huset och då spelar inte ens Löven. Måste kolla vad som hänt....
Uppladdat:

450x300-georgegomma.jpggeorgegomma.jpg

Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Tarasov: Grattis till Poängen Tarasov , dom är du VÄRDA !!
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Gavelo: Dom måste bort snarast, detta var bara en sminkad gris!
Vi måste ha en ny headcoach och det är nu!!!
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
puffe: 6-7 är ändå roligare, vi vill ju se mål
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Heyerdal: Grattis Modo!
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Gusse: två lag som släppt in flest mål av alla så inget konstigt
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
AddMan: Absolut Harju är ju riktigt effektiv idag och visar vad han kan göra, låt Karlkvist fortsätta med Harju nu dom har ju fungerat bra tillsammans.
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Smurfen:
Nej du jinxade inte poängen är mina🤪🤪
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Djuunaz: Att våra nya kaptener stod för i stort sett alla poäng tar jag med mig.
Även moralen som tycks finnas ( väl gömt )
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Rytter: Vi har några giganter i laget, tänker på Sylle, Karla, Harju, Corrado och även Aagaard. Det är spelarna som gör det.

"Laget utan tränare"
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Rytter: Får man ta åt sig av denna seger , slutade att se efter två perioder !

Matchen hemma mot Timrå såg jag då tio sekunder och då gjorde Timrå mål , sen stängde jag av TV den matchen.

Ja ja 2 poäng är ju bättre än noll !

Nu vänder vi blad !!
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Om nu Timrå kan tvåla dit handbollsgänget i två raka så vore jag tacksam.
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Nucky: Harju var ju en no brainer.. han kommer alltid att producera än vilket lag han spelar för.
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Positiv grej från dagens match: Corrado går +3 och ser bra ut, tycker han tar för sig mer offensivt nu också. Annars vet jag inte om det var något mer förutom poängen🤣 .
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
J F K: Corrado bäst, men höll på att kosta oss segern efter matchens indianare i slutet av tredje.
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Kamil: Nåja Timrå hade 4-0 mot SSK och höll på att tappa matchen igår. Höll också på att tappa en stor ledning mot Almtuna denna säsong. Tycker KIK skall va nöjd med den hockeyn man presterat än så länge med truppen man besitter..
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Steken84: Enkla Väsby... 😎😎😎😎😎😎😎
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Nucky: Enda 2 rätt jag haft sen 85 😂
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Gavelo: Vi får börja lyssna på dig! Du spikade ju Harju också😁🤟
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Kamil: Är du säker? Finns ett lag till en sådan person hade sunnit säker😎
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Sven Tuta: Inte för att vara sådan, men jag skrev inför 3:e att vi kommer ta detta!
;)
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Tyler Durden: Jag har skrivit det förut, men i anfallszon och mittzon ser man faktiskt förbättringar. I egen zon är det lika illa.

Man kan ju hoppas att vi lär oss en sak av detta. De tre bästa spelarna vi har på att gå rakt på mål och stanna där gör samtliga sju mål. Nej, det är inte våra bästa forwards, men de tre bästa på att skymma, ta returer och styra.

Fy fan vad skönt med Corrado. Han är ju helt särklassig.
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Hoppas att alla som spydde på laget vid 3-0 Nu hyllar spelarna för deras inställning. Det hade varit så lätt för alla att bara lägga sig ner och dö efter första. Istället fortsätter vi att jobba och vänder och tar 2p, det är fan värt allt beröm till laget och spelarna.

Det var inte snyggt, det var turligt och det slarvades i defensiven. Men ett lag utan vilja och arbetsmoral vänder inte och tar 2p, utan de lägger sig ner och dör.
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Dundee: Det vi kan konstatera att Styf och Omark måste kliva åt sidan, detta laget är som en gravid kvinna i 7:e månaden, ena stunden är det frid och fröjd, andra sekunden är det raka vägen mot helvetet.

Kravbilden från ledarna måste vara obefintlig när spelare i match efter match tar korkade utvisningar i offensiv zon och allmänt över hela banan.
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Dundee:
Det här poängen är blytunga när vi talar om att undvika kval!
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Robin Ztorken L: Får lyfta på hatten och säga grattis till laget. Vem f.. trodde på detta efter två perioder. Men spelet för övrigt kan vi diskutera
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Dundee: Vilken jävla Kalle Anka match :)

Men fy fan vad skönt med seger!
Om inte det här stärker gruppen då har jag ingen aning
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Dundee: Nån som hört hur länge Åhström blir borta?
Saknar honom. En av få som alltid har en tanke bakom det han gör
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Gusse: Piva har inte riktigt satt defensiven än 😄
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Dundee:
Jag tycker att det är jag som fixat dessa poäng, så typiskt jag är oftast positiv och man skall aldrig ge upp innan slutsignalen gått osv.
” mikenomad:
Ja tyvärr vi skall vara glda över att vi lyckats få 8-4 på Väsby. Vilken röra”
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
4-0 och alla kan dra åt helvete!!
4-2 nu är vi på gång!
5-2 jaha tragiska modo
5-5 men nu jävlar
5-6 flyger på moln
6-6 jaha då är vi där igen. Förlorar mentaliteten
6-7 vi gav bort 3 poäng
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Robin Ztorken L: Hahha å Väsbys tränare?

ÅRETS SKÄMT!

Hur kan han ens sitta kvar med 10 raka förluster, hans "spetskompetens" har -15 i +- statistik, och tappar 4-0 till förlust?!!!!

Är nog för hans pappa sitter i styrelsen att han inte rykt än. I vilket förening som helst annars hade han vart sparkad.

SKANDAL!
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Dundee: AAGAAARRRD, vilken upphämtning.
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Bad_Brett: ah de kanske tog 2 tvåor innan 5-6 men hur Ska man klara hålla räkningen 😄

Shit vilken skum match
Kommentera

Sv: Väsby - Modo 2021-01-18
Robin Ztorken L:

Men fick 2, nöjd med det
Kommentera

« · 2130031 · »