1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

481441 inlägg · 4078 ämnen

Västervik - Modo 2020-12-30

« · 2118675 · » Till forumet


Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Tarasov: Har bara följt liveresultatet, men så jävla dåligt kan det väll ändå inte vara?

Får se matchen efter jag lagat mat.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Markus1212: Vi måste alla fortsätta visa stöd till klubben, nu under denna tunga period. Det är hjärtlöst och svagt att svika laget, när det är nu stöttning behövs som mest. De är nu de riktiga fansen står kvar, agnarna skiljs från vetet.

MEN, DET MÅSTE SKE EN FÖRÄNDRING NU! Jag föreslår att vi börjar med att värva en huvudcoach.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
KRM: Om inte Styf kan förmedla en spelidé som fungerar eller ens kan motivera spelarna att iaf kämpa fast man ligger under med 4-0, då är man inte rätt chef för uppdraget!
Thats it!!
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Gavelo: Haha! Beklagar även där.
Du håller inte på något tredje lag i någon annan liga eller sport?

Inte kul när det går piss för alla ens lag samtidigt. I synnerhet inte när det är föreningar som borde prestera.

Jag menar, att det går dåligt för mitt Oakland (Las Vegas) Raiders är närmast lite förväntat.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Spock:
Man förtjänar sina förluster av det här slaget.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Gavelo: Arsenal, fnys, ungefär som att säga. "Jag håller på Färjestad så jag är van"

Själv håller jag på QPR, då är man van.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Spock:
Det handlar om att undvika plats 13-14, rimligen bör det kunna fixas till men man skall aldrig säga aldrig.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
hompa90: Widebro kan väl ställa in alla löneutbetalningar till laget, tränare, och Glader pga arbetsvägran?
Har svårt att tro att BH skämde ut sig mer för våra sponsorer än vad ovanstående gjorde idag.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Ärligt talat... Finns de nån som bryr sig längre?
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
AddMan: Ja, att låta alla fans tycka till är enda räddningen nu, men kan vi inte vidarebefordra vårt forum så vet de ansvariga vad dom ska rätta sej efter.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Steken84:
Ja det skall inte vara några problem att komma in på topp 8. Kolla exv Karlskoga, men då måste ha spelae som kan producera på allsvensk nivå.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Spock: Jag håller på Arsenal.... så jag är van😂
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Tarasov: Beklagar dagens förlust!

Ni får göra som de engelska fansen och ta det med lite distans och sarkasm.

Kör en "You're nothing special, we lose every week!"
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Kolla på detta agerande man blir ju mörkrädd när man ser hur tafatt och lite dem bryr sig. Märks tydligt att en ny i båset behövs för dessa spelare lyssnar inte längre..

Kolla videon nedan.
Kan någon vänlig själ maila Widebro & Glader och ställa till svars att vi supportrar bör kräva mer med högst budget i AS och förlora mot Västervik som jobbar med låg budget och i stort sett nytt lag varje år. Vi i MoDo pratar om att spela ihop ett nytt lag det tar tid mm, hur lyckas andra lag men inte vi? Har gått halva serien nu.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Tror Glader och hela lederstaben i modo behöver se sig själv i spegeln nu för detta håller verkligen inte. Jag får starka vibbar av att detta är nederlaget som gör modo till ett hockeyettan lag, för detta spel rakt igenom just nu påminner hur ni spelade när Modo åkte ur SHL. Beklagligt men sant.

Tror MoDo skulle må bättre av att bara lämna WO emot timrå båda matcherna. skyll på corona eller dylikt. för det kommer med 100% blir en förnedring utav Modo i båda matcherna som spelet ser ut just nu.

Försvarsspelet vad är det för något ?
Matchcoachningen är helt galet fel, splittrar på kedjor som har funkat tidigare till att göra en stor ändring i laguppställningen match för match. vilket tyder på att tränarna har verkligen NOLL koll

nej fy jag mår dålig av att kolla på matcher när det gäller MoDo just nu, kommer hålla mig undan att kolla på matcherna, men när man har en flickvän som hejar på modo sen 10 år tillbaka så måste man hänga med och kolla .. Hon bad mig hjälpa henne t.om att avsluta hennes premium.

ledsen för wall of text men ja ..

lycka till
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Steken84: Ni få säga som Bragd-Birger i Timråboken efter en torsk; "hockey är en jäkla piss-sport"
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Confusius: Dessa tre matcher har varit AJ modo dåligt, kanske ännu sämre?

Ser ut som spelarna har gett upp och väntar på nya coachen, men jag önsketänker kanske.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Bad_Brett:

Jag avslutade oxå premium konto.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
J F K: Är det någon som tror att Widebro och co kommer att uttala sig eller öht agera? Jag tvivlar starkt. Har följt modo sen Kjell-Rune Miltons tid och tycker fan det är dags att lägga ner nu. Det är så jävla valhänt skött, så länge. Krävdes en sociopat som BH för att få ordning, men inte ens han stod pall. Min fru började gråta under tredje. Hon är än mer modoit än jag.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Hälge: Hahaha
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Gavelo: Nu skrev ju jag "om ni lyckas där".
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Robin Ztorken L: 100 års jubileum med derby mot ÖSK.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Bad_Brett: Vad ska dom säga? Glader ser ut som en felrekrytering i dagsläget, minst sagt. Total katastrof. Men vad behöver vi veta? Vi ser vad som händer. Det är bättre dom stänger dörren och arbetar på lösningar.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Hälge: Realistiskt så bör ni vinna med mellan 7-10 mål per match, vet inte hur det ska stärka vårat självförtroende?
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
J F K: Jag vill verkligen att ledare och lagkaptener för laget samlas för ett möte med fans.
Lyft gärna av taket så vi kan ta höjd på alla funderingar och frågor, för det behövs.

Jag kommer ALLTID stötta MoDo oavsett men just nu är frustrationen stor och jag tycker vi alla här ska maila och be om en presskonferens så vi kan få en bild av hur vi ska ta oss ur det här.

Hakar ni på?
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Gavelo: Det som kan vara bra för er del nu är faktiskt dubbelmötet mot oss. Det är ett möte där ni har allt att vinna och inget att förlora.

Lyckas ni där så borde självförtroendet höjas avsevärt.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
wolper: lär väll inte hända ett skit efter denna match tyvärr

Såg inte ut som att de försökte ens i tredje denna match heller
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
snowden: 19 i baken på tre matcher, således mer än 6 i snitt.
Känns så där va?
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
J F K: Känslan hos Rockwood när någon talar om att det 2 senaste matcherna varit mot 2 blåbärsklubbar.

2-12 i målskillnad
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
S-vikaren: Går man ut och pratar om hur "crowdfunding är framtiden" kan det nog vara bra att försöka upprätthålla en god dialog med supportrarna. Jag avslutade för övrigt just mitt premium-konto, jag tycker inte att Glader förvaltar pengarna på ett speciellt bra sätt.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Gavelo: tur vi har ungdomsrabatt i sverige 😅😅🙏
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Confusius: Man kan ha kvar en eller båda som assisterande.

Det här kvoteringsprojektet måste sluta nu.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
J F K: HELT OMÖJLIGT att det inte kommer att ske någon form av förändring innan nästa match. Allt annat är tjänstefel från allt och alla!
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
västervik -1.5 @2.80 i morse. Enkelt
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Nieminen: Måste vara Styf/Omarks sista match
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Dundee: "Nä Glade och Widebro bör tala ut i Modo tv i morgon och förklara hur man ska gå vidare härifrån."

Heh. Varför tror vissa supportrar att dom är så viktiga att organisationen måste försvara sig inför dom?
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
wolper: haha gillar att mododpelarna inte ens vill gå in på plan så vi har 2 mot 5 i bp ett tag
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
J F K: Tror du det kommer landa på sju i baken även idag?
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Confusius: Det här laget har gett upp, och då menar jag inte bara matchen ikväll.
Oavsett vad man tycker om tränarna ska man ALLTID ge 100%, det är deras jävla jobb! Fy fan vad vidrigt att se!

Men det finns ingen återvändo nu, tränarna måste gå, går ju inte att sparka ett helt lag.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Robin Ztorken L: 😂😂
Han kommer undan lite med att han är första års junior
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Gavelo: Det finns ju ingen spelidé alls längre. I ett vanligt hockeylag ska man i regel stå upp på blå och få understöd. Här har ingen en aning om vad lagkamraten ska göra

#geossencoachnu
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Gavelo: Wallinder har inte heller haft sin bästa dag på jobbet, hans ingripander när OP bar åker rätt förbi honom borde kunna ge fängelse i tre månader, alternativt fotboja
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
wolper: jaha nu är domaren less på modo och jävlar va cmore är värdelösa! Kan inte ens visa en repris...
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Det är fullständigt fritt fall, det här kan inte ens Joe Labero reda ut.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Märks att det finns en tydlig ide när vi ska stöta på blå, Mikkelsson med årets sämsta försvarsinsats helt i enighet med spelidén.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
S-vikaren: å herre jävla gud..😂😂
Mikkelson är BRA
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Steken84: Svenningsson har varit så djävla dålig att det är sanslöst. Många har varit dåliga, men hans pucktapp är på galet fel ställen. Han dribblar i fel lägen och tar aldrig skott långee. För mig den klart största besvikelsen tillsammans coachhaveriet.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Gavelo: Såklart dom har en spelidé och laget spelar ej efter den. Men lägga det på tränaren enbart är bara fel det är ingen tränare som kommer vända detta. Inte med hur det här laget är felbyggt från början.

Visst kan man prova plocka in en tränare men har svårt att se den personen ska vända detta. Laget är inte bättre tyvärr högmod kallas det och så har det varit för mycket i Modo tyvärr. Klubben tror man är nån gigant fortfarande men det är man inte, många klubbar som gått om oss i stabilisera sig.

Nä Glade och Widebro bör tala ut i Modo tv i morgon och förklara hur man ska gå vidare härifrån.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Robin Ztorken L: Kan vi inte göra som Göteborg? Lägg ner laget så slipper vi förnedringen av att degraderas.
Kommentera

Sv: Västervik - Modo 2020-12-30
Steken84: förbi två stillastående modospelare , suck finns inte mycket att säga mer
Kommentera

« · 2118675 · »