1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

478919 inlägg · 4078 ämnen

Vita Hästen - MoDo

« · 1932595 Till forumet


Sv: Vita Hästen - MoDo
Harry Luras: ja du det hade knappast hjälpt....
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Harry Luras:

I dessa fall tycker jag faktiskt det är rätt att stå upp och ge igen. Med tanke på modos pp så kanske 4-4 är bättre ändå.

Man bör markera att sådant inte accepteras. Kommer ihåg när foppa tacklades sönder i landslaget mot kanada, alla skrek för att ingen stod upp och gav igen och detta ändrade väl matchen. Är det någongång jag accepterar att man sumpar ett pp är det efter huvudtacklingar.
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Rytter: shit vilket dåligt pp. Bättre i 4-4. Illa detta men vi är ju sämst i ligan så. Måste va psykologiskt.
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Nu är det så illa att ingen vill vara inne i PP, alla vill bara åka och byta såg det ut som.
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
wolper:

Tror det är ganska givet att det där blev en hjärnskakning. Tråkigt att karlström fick en tvåa själv.
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Rytter: Samtidigt tycker jag sånt är helt sagolikt onödigt också. Vi hade haft fem min i PP annars...
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Heyerdal:

Skönt att karlström visar känslor efter huvudtacklingen. Rätt att hoppa på honom och visa att sådant där håller man inte på med. Ibland saknar man Donald.
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Heyerdal: fan va fult. Solklar matchstraff! Snyggt av karlström och säga ifrån!!! Hoppas de kan ta vara på detta nu😊 hoppas pettersson klara sig bra!! Pls ingen hjärnskakning. Tråkigt att karlström åker på utvisning för det där...
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
MorganaLefaey: tycker även vi behöver nån back till
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Robin Ztorken L: Fotnot: Modo Dam levererar. 3-2 mot Luleå borta. Man knappar in i tabellen, även fast man ligger före. :)
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Heyerdal: Ja Hästen är ju det klart bättre laget.
Nu får dom vakna i tredje, annars går det käpprätt...
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
hockey_21: aja kan de kriga till sig en trepoängare med sisådär spel idag är jag ändå nöjd för känns som tre poäng ät viktigt idag. Men de måste då steppa upp nästa match om det skall bli några poäng där. Se om de lockar någon publik till den matchen då
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Tarasov: snyggt av dem att klara av 3 och en halv minut i bp med en halv minut i 3 mot 5
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Tarasov: borde vara två tycker jag, starkt att fixa det iaf men ledningen känns oerhört skör
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Heyerdal:
Någon som vet hur man räknar här är det ett avklarat BP i statistiken eller två? 😁
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Tarasov: Modo blir uppsnurrade väldigt ofta o har svårt få,ut pucken ur zon, sjunker dessutom ned långt mot Lundin vilket öppnar för skott, precis som mot Taif, nu tufft med en man mindre
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
J F K: jag skulle vilja säga att det är dags för en riktig center att dyka upp. Det behövs och nog också värt att chansa på ytterligare en center som gjort poäng i från echl eller annan lägre liga.
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
wolper:
Bra hemjobb av JJ där...
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Heyerdal: yesss werner!! Skönt att lundin blev ett oväntat bra kort iallafall
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
HC Vita Hästen - MODO Hockey 0-1
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Heyerdal: Nej, det är just det. Man kan köpa förluster ibland, men när inte laget utvecklas alls är det frustrerande. Vart är det konstruktiva spelet?
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
wolper: det trista tycker jag är att man inte ser några som helst framsteg i Modos spel, ser slarvigt o hafsigt ut, var är matchplanen, passningsspelet, försvarsspelet, känns som spelarna inte alls kuggar i varann eller litar på varann, tycker att Hellkvist spelsystem borde sitta nu men jag kan inte se hur detta ska föra Modo framåt
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
hk: Och vår pp är lika kass som de senaste 10 säsongerna!
Nu såg jag dessutom att vi är sämst i hela serien.
Skaffa en playmaker , en center nån gång då!!!

Det får väl kosta vad det kosta vill men detta är ju så kass att man gråter.
Hästen som är betongsist i ligan är ju inte ett dugg sämre än oss, den där Hellkvisteffekten börjar man ju undra över lite gran?
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
hk: håller med.

Rörigt o känns väldigt tillfälligheternas match. För båda lagen bjuder o tar i ett inte allt för förutsägande manér
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
wolper: rörig period. Skulle vilja se mer fart i modo men iof är väll risken att de tappa bakåt då. Ser nog rörigt ut nu
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
MorganaLefaey: Vårt bp är så jävla passivt
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
wolper: tänkte samma sak. Överkörd o inknuffad. Men men.
Strulat o bjudit lite, men skapat lägen i po i alla fall.
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Heyerdal: känns som de har viljan idag just nu iallafall men inte riktigt självförtroendet och flytet
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
wolper: undrar om de glömt att slipa skridskorna faller lite överallt
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
wolper: gillar hedman som fan men ibland är han bra seg och klumpig
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
wolper: om Modospelarna jublat mer så hade han kanske dömt mål...;)
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Webmaster: sjukt dåliga kamerabilder från cmore som vanligt! Borde de inte blivit något av kapningen av modospelaern då annars? Aja jäkla snyggt av Pettersson!
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
X-checkad in i målet, ingen utvisning? Så jävla väntat.
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
HC Vita Hästen - MODO Hockey 0-0
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
wolper: yeehoo, fjärde med Karlström-V.Ö-O.P tillbaka💪
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Tarasov: ju jäklar vinner vi!😀
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Robin Ztorken L:
Framförallt inte Henrik själv😉
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Tarasov: Själv ropar jag efter H Sedin men ingen djäkel lyssnar :-)
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Robin Ztorken L:
Ja Sundlöv borde lyssnat på mig när jag ropade efter Lukas Haudum......
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Tarasov: Dom skulle lyssna mer på dig :-)
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Tarasov: Wahlgren blir hemma med ser jag
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Tarasov: JE har väl inte varit bänkad/extraspelare sen första omgången, på tiden.
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Robin Ztorken L:
Verkar som ledningen smygläst Ivandrago, satt KJ i förstalinan med Karla/JJ = Succé.... Oscar P o Karlström går in med VÖ. JE på bänk och 11näs hemma
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Tarasov: Hästen har väl knappt vunnit en match sen dess och nu vinner dom väl igen då :-)
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Robin Ztorken L:
Ja eländet började med den usla 6-3 förlusten mot hästen borta senast. Dags o avsluta det hela med 3 ppmål och en 7-0 vinst....
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Robin Ztorken L: Exakt, man hoppas hela tiden att det ska lossna för laget.
Kommentera

Sv: Vita Hästen - MoDo
Tarasov: Vi behöver ingen tråd, utan vi behöver tre poäng :-)
Kommentera

Vita Hästen - MoDo
Verkar finnas ett behov av en matchtråd!
Kommentera

« · 1932595