1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 530794 inlägg · 4121 ämnen

ZZZ-tråd

Sv: ZZZ-tråd
zZ zz zzz Z zz zZZ Znark
[bild]www.sportforum.se/images/frisco/28.gif[/bild]

ZzzZZz ZZZzzZz

Dåså.

zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z

Alla: Jag vill nu säga godnatt till alla SpSare, för jag verkligen gå å lägga mig...Vi hörs en annan dag.

Någon jävla ordning måste det vara [Citat från min partibroder CH Hermansson]

zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z

Dags att sova på Nygatan.

Skickar med en bortaresebild trots risk för skäll imorgon.
[bild]www.frisco.se/hs/magge.jpg[/bild]

zZ z zz z zZ z z zz Z z z z

ZzZZzzZ ZzzZzZ (AVGÅ PIRRO!!!)

zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z

Nej nu får det vara slut på fula inlägg med sexuell anspegling för idag.

zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z

Lumber Jack: Ja nu väntar jag ivrigt på julafton, jag har önskat mig ett garage - hoppas att jag äntligen får det. Mamma tittar på "Borta med vinden" med tårar i ögonen, men nu verkar det vara slut, så jag måste nog lägga mig nu. Gonatt alla raringar.

Poffa: Ajda, är det fällande och allt så är det bäst att jag också säger nattinatti ; )

Poffa:

...snön ligger vit på taken, endast Poffa är vaken...

Vi ses på annandan, glöggfryntliga och fina.

Poffa:

Fällande, gällande... Whatever!

ZZzzzzZZzz ZzzZz #2

Alla ni som fortfarande står och spanar efter tomten:

Gå och lägg er, säkra källor gör fällande att han inte kommer förrän tidigast efter Kalle.

Gonatt knasbollar, Westerlindare, Miiiikar, Numoar och alla ni andra. och GOD JUL!!!!

Frisco och alla andra: God Jul och God Natt ZZZzzzzzZZZZZäta

mike66: Jeopardy? Vad är en yngling i raggarmustasch som gjorde sitt lag dubbelt så bra när han stack?

Frisco: ZZZZzzzZZZäta

knaskamilla: En sån klant. Nu ska jag också sova. bara för det. Först detta inlägg sen en godjulhälsning med bil i Timrås gästbok.
zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z

scim:

Du skrev i fel tråd... Gonatt!

Frisco: Änkligen fick man ett gensvar på den här gb:n. Nattinatti

mike66: Jaja GODNATT!

zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z

Frisco: Du måste ju lägga ut rätt tråd också dårå ju. ZZZZzzzZZZZZäta

Salle & jenza:

Jag kan efter gårdagens julklappshandel rapportera att Warg och Lehtinen var utomhus igår.

Laget har tränat kl. 9.30 i dag, samma tid i morgon, om tiderna stämmer som står på planeringen. Sedan har de två hela dagars ledighet 23,24. På juldagen tränar de ett eftermiddagspass. Hoppas att inte allt julfirande sätter ner krafterna, den behövs på annandagen kl.17 mot MIF.

Salle:

Jag kan efter nattens besök på statt rapportera att Wargen var ute ikväll och han såg väldigt sansad och lugn ut. Dock inga fler Modoiter vad jag såg. Annars brukar ju Haakana och Lehtinen vara flitiga besökare på stadshotellet!

Salle: Queen Elizabeth and Dolly Parton die on the same day, and they both go before the angel to find out if they'll be admitted to heaven.

Unfortunately, there's only one space left that day, so the angel must decide which of them gets in.

_ The angel asks Dolly if there's some particular reason why she should go to heaven, whereupon she takes off her top and says, "Look at these....They're the most perfect breasts God ever created, and I'm sure it will please God to be able to see them every day, for eternity."

__ The angel thanks Dolly, and asks Her Majesty the same question.

_ The Queen drops her skirt and panties, takes a bottle of Perrier out of her purse, shakes it up, and douches with it.

_ The angel says, "OK, your Majesty, you may go in."

_ Dolly is outraged..."What was that all about? I show you two of God's own perfect creations and you turn me down. She performs a rude act of_ hygiene and she gets in. Would you explain that to me?"

_ "Sorry, Dolly," says the angel, "but even in heaven, a royal flush beats a pair, no matter how big they are.

Frisco: Jag kan reapportera att INGEN MoDo-spelare var ute ikväll... Inte där jag va åtminstone... :-)

Godnatt alla.
zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z

Poffa: Du var mig en tankeläsare. Sov gott!

Frisco och alla andra: ZZZZZzzzzZZZZzzzZZZZ

ZzzzzZ ZZzZzZ

Frisco:

Oj. Tur att jag hann upptäcka att jag torrkokade ikväll före jag blev tvungen att ringa brandkåren. Fast jag har iofs hört att det finns minst tre snygga brandmän i Övik...

Lumber Jack: Jag var på jobbet. Men detta är huset mittemot mitt. Någon annan med nyckel till min direktörsvåning hade första parkett till brandbilsuppvisningen.

Frisco:

Sluta lek med tändstickorna, grabben.

ZzZzZz zzZZzz

z Z z

Ähhh....

zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z

NuMo: Han kommer att gå på den en gång till.

scim: Han verkar vara desperat efter reavansch. Tränar han bra kanske han blir kvar till Foppa kommer hem.

Frisco:

Skriver en rad här jag också...

(Osso lägger jag in ett länktips avd. "Det var som fan")

zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z

Äntligen!!!!
zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z

Frisco:
Nix, du förstod säkert att jag menade en uppryckning av MODO.

Timrå får gärna finnas kvar, men de får gärna plocka poängen av andra lag än MODO.
Efter mitt sista besök i Timrå, så börjar man tro på att man vågar sig dit fler gånger, de vann ju och fick med sig 2p.

kärran: >>>Hoppet är det sista som lämnar oss

Så du hoppas att Timrå faller ur denna säsongen? :-)

Vallin:
Var det inte Challe som tippade på att Timrå skulle falla ur förra säsongen, men ack så fel han fick.

Hoppet är det sista som lämnar oss, så vi må önska och hoppas att det reder ut sig till sist.

Såg Colorado - Vancouver (1-1), i de två lagen så tror jag det finns lika många bra spelare som det finns i 12 lag i hela ES.

Frisco:

Gunnar är en hygglig kille. Hade du handlat imorgon hade du kunnat få det av Peter Blomqvist eller Nicke Andersson. Tror jag.

JAG HATAR MURPHY!

knaskamilla: Varför slutar man aldrig förvånas?:-) Fick förresten ett gult papper av Gunnar på stan idag.

zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z

Äh, lång dag imorgon och dagen efter och dagen efter det... Lika bra att gå och lägga sig.

Kvällens tips:
Var mycket aktsam då du försöker rengöra dina glasögon med t-shirten, annars kan ena skalmen ramla av och du bli tvingad att gå omkring med tejpade bågar under en relativt lång tid framöver.

Gonatt!

scim: Sån tur har vi nog inte förtjänat som det såg ut ikväll.

Kan inte förstå att Pirro alltid är helt oskyldig (enl honom själv) till allt vad missar heter, t ex två lagstraff ikväll. Inför den iofs rätt lyckade insatsen mot Frölunda hemma började han ursäkta sig redan i kempispuben före matchen!

Kan däremot förstå varför HJ inte fick kontrakt i NHL den här vintern, jag hade utan tvivel bytt ut honom mot MJ redan i andra perioden. Men han ska verkligen inte vara ensam om att skämmas över insatsen ikväll.

« · 363846 · »