1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 530830 inlägg · 4122 ämnen

ZZZ-tråd

Sv: ZZZ-tråd
zZ zz zzz Z zz zZZ Znark
[bild]www.sportforum.se/images/frisco/28.gif[/bild]

Frisco: Inzzzztämmer!!!

Jag också ZZzzzzzigge...

ZZZzzzZZzz

scim: Hahaha, jag fick en roliga historia från en SpS-modoit som jag inte ska avslöja namnet på:

En lärare frågar sin elev varför han gråter och han svarar:
"Mamma och pappa ska skall skiljas och jag vet inte var jag skall bo, därför att bägge slår mig"
Då svarar läraren lugnt: "Du kan bo hos MODO för de slår inga..."

westerlind:

Varför skriver du till mej för, jag sover ju!

scim: Äh, du är nog vaken.

scim: Det är väl inte så svårt att förstå? Jag tyckte ämnet berörde dig - du är väl student?

westerlind:

Är jag den ende?

scim: Vet inte. Men du har rätt, det berör ju i lika hög grad "knas" - hon ska ju bli lärare.

westerlind:

Men hon ska inte ha några elever enligt vad jag hört.

zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z

Frisco: Redan nu? Pömsig av seger-skumpan?

zigge:

Pömsig betyder väl sexuellt utmattad...? Njuter han så av MoDosegern?

Vallin:

Vem använder någonsin ordet i den betydelsen? Enda gångerna pömsig används med betydelsen "sexuellt utmattad" är när någon använder det i betydelsen "trött" och någon annan får för sig att rätta personen som sa't...

knaskamilla:

Jag såg bara tillfället att retas lite, som vanligt... :)

zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z

ZZzZzzzzZz...

ZZzzzZZZZzzZ ZzzZZzZz

Poffa:

Bra initiativ!

(Jag kom föresten på en annan kanontrilogi som jag såg om i veckan: Indiana Jones, vilka klassiker, så när som på den andra filmen som lämnar en del att önska)

scim:

Jag glömde: ZZzZZzzz

Godnatt alla. Dagens godnattbild får bli denna länken till min favoriträlsbuss: www.sjk.se/tag/lokbild/tgoj_x21r.jpg

Z z z zZZZZZ z zZ Z z Zzz

Här var det lugnt. Jag tror minsann jag ska ta och lyxa till det och logga ut över natten. Ja, så får det bli...

zzzZZzZzZZZZzzz....

Logga ut? Var sitter den knappen?

Jag får banne mig sova på saken... ZzzZzzZzz ZzzZzZZzZ

Nej, trots att jag istället för att skriva dagens tenta låg och drog mig i sängen tills 12-snåret så är jag ändå riktigt trött nu, kan kanske bero på en allergisk reaktion på allt konfetti som jag och flera andra kom i kontakt med idag, eller så beror det helt enkelt på att jag har en rubbat dygnsrytm. Hursomhelst så är det sängen som gäller, godnatt på eder alla!

ZzzZZzZzz

scim: Fin tråd. G´natt!!!

Godnatt.
zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z

Och där var matchen slut.

z2

Och Hedin spelar inget.

z3

Frisco:

Underbar match. Fem eller sex gånger sa jag: "Jaha, då var den matchen slut!". Jag hade fel alla gångerna. Snyggt spel som avslutar det hela.

Nu mot sängen med språng. Vissa skall ju döma i morgon bitti klockan 08:45.

ZZzzzzZz ZZzzZZzz

Ähh zz på er alla.

Frisco:

Fan! Jag har ödslat en hel sportsnack-kväll på ett parti Risk där jag förlorade med en hårsmån! What a waste...

Inte för att jag skrivit nått ikväll då, men... ZzZzZZZZzzZzzz...

Är jag vaken än? Gå och lägg mig!

ZZzzzzzZzZzz

Såg just på modohockey.se att LJ blev kallad tönt för att han skrev vänliga ord om Snygg-Janne. Taskigt!

Nu är det verkligen hög tid att sova. Gonatt alla!

knaskamilla: Som den välbalanserade och goda människa man är svarar jag naturligtvis artigt och passar på att sprida kunskap om Westerlinds älsklingslän, förutom Ångermanland alltså.

Jag är så snäll att det nästan gör ont.

Lumber Jack: Det gläder mig.

Är det förresten någon som vet varför figuren här ovanför kallas snygg-Janne? Jag misstänker lyteskomik. Östersund har ju en egen produkt som heter Krutov och han är snyggare utan att anstränga sig.

westerlind: Du har ju inget estetiskt sinnelag, det har knas.

NuMo: Har hon?

Äh, nu ska jag inte klanka på Jan - han är ju snygg jämfört med Pirro.

westerlind: Sjutton! Var det det där inlägget man väntade i tio minuter på medan du skrev?

Jag hade ju en bild på pirro på HS. Ska se om jag hittar den.

Jag säger bara Ove Molin.

westerlind:

Vad gäller Snygg-Janne så har jag för mig att det var Lumber Jack som döpte honom till det, men jag är inte riktigt säker. Det skulle kunna vara någon annan av grabbarna här också.

Äh, sov gott alla hockeyvänner och godnatt även till alla Timråsupporters.

zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z
[bild]www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif[/bild]

Frisco:

Sov gott på dig själv!

ZZzzz

Frisco: Nattinatti och kikar du längst ut till höger på bilden med Z43:an så kan du även se gasoldepån där vi fyller tankarna på Eulalia III. Detta får kanske anses tillhöra kategorin onödigt tjötande, men what a fuck dårå. ZZZZZZZZzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZäta på er ZZZZZzzzzzzzzZZZZZz

Dags att sova. Först ytterligare en länk om Jesper Faxe Damgaard.
Han har nämligen skrivit Dansk hockeyhistoria.
www.bt.dk/sport/ishockey/artikel:aid=246608/

zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z

Nu får man gå och sova efter 2 NFL-playoffmatcher med för mig oväntade utgångar.
Först så skulle jag se Peyton Manning med kyla och elegans leda sitt Indianapolis Colts till Superbowl mot ett iofs skickligt New England Patriots på hemmaplan. Men 4 st interceptions (3st till NE CB Ty Law) från Manning gjorde att Patriots behöll & förlängde sin hemmasegersvit till 12 raka med siffrorna 24-14.

Sen skulle jag se Donovan McNabb och hans Philadelphia Eagles med sitt markspel vinna mot ett (passningsspel) defensivt skickligt Carolina Panthers. Men även här så blev det interceptions som gjorde skillnaden. Panthers CB´s dominerade Eagles WR´s totlat och när Donovan McNabb åkte på en revbensskada som hämmade honom så blev det än värre. McNabb hade 3st interceptions, alla till CAR CB Ricky Manning och reserv-QB Koy Detmer en INT till Dan Morgan. Slutställning: 14-3 till Carolina.

Superbowl XXXVIII, 1 Feb i Houston, kommer alltså att stå mellan New England Patriots och Carolina Panthers. Snacka om "defence war"...

Mer NFL-snack blir det nog på SuperBowl Sunday (natt mot måndag här).

Frisco: NHL var bättre förr.

zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z

Dags att sova efter en härlig kväll. Undrar om jag inte ska leta på en trevlig länk först?

Läs och njut!
www.aftonbladet.se/sport/0004/05/sedin.html

zZ zz zzzzzz Z zz zZZ Z

Frisco: Läst på samma sida:

”De kommer att göra succé i NHL... Djoos hyllade bröderna Sedin efter förlusten."

Nåja, Djoos kunde väl sitt backspel, men att fullt ut bedöma tvillingarnas framtid, det fixade han nog inte.. =)

Dream Team:

Åh nej. Nämn inte Djoos Poffa är i närheten... ;)

knaskamilla:

Vart fan tog "när" vägen?? Nå, det ska in mellan två namn.

« · 363846 · »