I morgon bitti blir det Kempehallen och isträning. Ta kort ska jag göra, bäst man tar med sig kameran. Ska bli intressant att se alla nya och gamla köra det första ispasset. Undra vem av spelarna som kommer snubbla på vägen in på isen i år?
Innan det är dags för Kempis ska jag dock ta mig en promenad. Så det är väl bäst man sover nu. Gonatt.
ZzzzzZZz zZZZzzZzz
I'm writing to commend you for calling for a $90-million study on the effects of video games on children, and in particular the courageous stand you have taken in recent weeks against the notorious "Grand Theft Auto" series.I'd like to draw your attention to another game whose nonstop violence and hostility has captured the attention of millions of kids ” a game that instills aggressive thoughts in the minds of its players, some of whom have gone on to commit real-world acts of violence and sexual assault after playing.I'm talking, of course, about high school football."
Äntligen börjar kroppen lugna ner sig. Två och en halv timmes träning i en stekhet och fuktig Mattsborgen fick kroppen att tömma mycket av de kortsiktiga näringsdepåerna samt att man säkert svettades ut hinkvis med vatten. Samtliga såg ut som att de simmat klädsim.
Tur man gjorde rejält med stretching efteråt, annars hade risken för kramp och stelhet varit 200%-ig. Nu är det väl bara 100% chans för kramp. Gonatt.
ZZzzZzZZ zzzZzZZZ
Äääh, alla går och lägger sig. Så boooring. Då får väl jag också göra det. Med tanke på att jag inte ens är i närheten av trött så lär det väl bli att sträckläsa en bok från pärm till pärm. Frågan är bara vilken jag ska välja. Club Karaoke av Björn Hellberg eller om jag ska läsa Domen av John Grisham. Jaja, det ger sig snart. Gonatt.
ZzzzzzZz zzzzzZZz
Bäst man går och sover. I morgon börjar eländet igen. Då är det återigen dags för att jobba häcken av sig. De tre veckorna man hade semester har bara blåst förbi. Hoppas innerligt att arbetsveckorna går lika fort. Men det är väl att hoppas på för mycket. Med andra ord så kommer det dessutom bli kanonväder i morgon och resten av sommaren/hösten. Nu när man är tillbaka på jobbet så kan solen titta fram igen. Gonatt.
ZZzzzZZZ zzzzZZzz