65selander:
Halvdagar är för mesar, i folkmun även kallade för Stockholmare. De åker till jobbet vid nio på morgonen och åker hem vid ett på eftermiddagen, och det gäller för varje fredag.
Nu blir det ett par timmar med avslutande pappersarbete där jag och sjukhusledningen ska hantera överlämningen av anläggningen. De skulle visst döpa maskinen också. Jag är lite rädd för att de kommer krossa champagneflaskan över generatorn och vi har en generatorrenovering framför oss. Sedan blir det hemresa via Jönköping och Arlanda.
Nu ska jag sova. I morgon ska jag visst sitta i löneförhandlingar hela dagen. Det är tydligen något som ingår i posten sekreterare/löneförhandlare inom SIF-klubben. Har suttit och läst på vad som gäller om procentsatser, retroaktiv löneutbetalning, omräkning av övertidsersättning med mera. Så tråkigt att ögonen konstant hamnar i slutet läge. Gonatt.
ZzzZZzzZ zzZzZzZ
Vi har baaaara vaaaaraaandraaa, vi haar baara varandra nu... Vissa måste bara ha blivit tappade på sjukhuset när de föddes. Själv har jag lite ont i en axel efter att ha kolliderat med en medspelare på träningen i kväll. Det går nog över till i morgon dock.
I övrigt så är det nära nu. I morgon ringer jag, på fredag lär jag hämta ut. Bäst man sover på saken. Gonatt.
ZzZZZzz ZZZzzZZzz
Dags att knoppa så man är pigg till MotoGP
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ