1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532116 inlägg · 4126 ämnen

ZZZ-tråd

Sv: ZZZ-tråd
Portello: Självklart vinner Phi denna match. Så om bara NYR hade kunnat slå NJ under ordinarie tid hade jag fått in en hockey-sexling som gett +500 på satsad guldtia...

Dags att knoppa så man är pigg till MotoGP

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Paddan:

Steve Shields som skulle stått i nattens match för Atlanta skadade sig på värmningen och nu får istället Dunham rycka in.

Poffa: Själv funderar jag på att lyssna på matchen, för konstigt nog ingår inte C+ i basutbudet hos Örnsat.

Poffa: Tror nog att Flyers vinner den här matchen.Atlanta har inte övertygat så där jättemycket.Dom saknar nog Heatley en hel del skulle jag tro.

Portello:

Jag tänkte se hela matchen. Foppa är ju ganska het nu och Atlanta kan bli en intressant motståndare. Nio minuter till matchstart.

Frisco: Äh, ska du sova nu? Själv ska jag se på Philadelphia-Atlanta.Eller åtminstone börja se den.

knaskamilla: Z zzZ zz zZ zz zz

zzzzzz

Frisco:

Nu går det inte längre. "Sjukt att vi går och lägger oss den här tiden på en lördag, Halloweenhelg och allting" säger Per. Själv säger jag: znark. Gonatt!

Paddan: Raksträckor är bara korta bitar onödig väg mellan KURVORNA. 

ZZZ zzz ZZZ zzz ZZZ

Frisco: Bort med backarna. Forza raksträcka!

wap.hockeysnack.com
Tragiskt att se hur backarna misskötte sig idag. Obefintlig hjälp av dessa.

Tragiskt att vissa inte kan hålla sig till rätt tråd. Själv är jag nu rätt trött efter kvällen. Förlusten i kväll tog hårt psykiskt och veckan har varit tuff fysiskt. Gonatt.

ZzzzZzzZ zzZZzZzzZ

Poffa: Intressant

[Halvdagar är för mesar]

Sen kommer denna meningen:

[Nu blir det ett par timmar med avslutande pappersarbete]

Och samtidigt ska vuxna människor ha sönder champagne mot en maskin

Är en heldag att jobba två timmar för att sen sitta i en miljöförstörande flygmaskin och bli serverad kaffe vid stolen?

65selander:

Halvdagar är för mesar, i folkmun även kallade för Stockholmare. De åker till jobbet vid nio på morgonen och åker hem vid ett på eftermiddagen, och det gäller för varje fredag.

Nu blir det ett par timmar med avslutande pappersarbete där jag och sjukhusledningen ska hantera överlämningen av anläggningen. De skulle visst döpa maskinen också. Jag är lite rädd för att de kommer krossa champagneflaskan över generatorn och vi har en generatorrenovering framför oss. Sedan blir det hemresa via Jönköping och Arlanda.

Poffa: Öh har inte du halvdag som vi andra ;-)

I morgon är det hemresa som gäller. Det får dock inte bli några förseningar, jag har innebandymatch 20.00. Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagens tunga dag. Gonatt.

ZZzzZzzZ ZzZzzZZZZz

För 18 timmar sedan ringde klockan. Om 6 timmar ringer den igen. Utanför rullar tågen i strid ström. X2:or, godståg och en och annan rälsbuss. Gonatt.

ZZZZzZzzz ZZzzZZz

Dags att sova. Jobb hela dan imorgon och sen hockey i Kempis. Blir nog röd #27 imorgon igen.

Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif

Dags att sova. Hur ska man klara sig utan elitseriehockey ända till torsdag?
Jo: J-20 2005-11-02 19:00 MODO Hockey - Skellefteå AIK

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Poffa: Hotell Högland, man ser det när X2000 (läs: X2) stannar till, eller man åkt hela vägen från Halmstad med ett lite långsammare tåg.

Läge för sömn nu. Om sex timmar är taxin här för att hämta mig. I tre dagar blir det Nässjö som får stå som vistelseort. Staden med endast ett hotell. Tveksamt om man kommer hinna skriva så mycket under slutet på veckan. Gonatt.

ZzzZzzzZ zzzZZZz

Nu ska jag sova. I morgon ska jag visst sitta i löneförhandlingar hela dagen. Det är tydligen något som ingår i posten sekreterare/löneförhandlare inom SIF-klubben. Har suttit och läst på vad som gäller om procentsatser, retroaktiv löneutbetalning, omräkning av övertidsersättning med mera. Så tråkigt att ögonen konstant hamnar i slutet läge. Gonatt.

ZzzZZzzZ zzZzZzZ

Tack, AnundZZzzzZZZjö.

Poffa: Bara krämpor och trötthet från dig. Du är ju ung.

Nu är Poffa trött igen. Nu ska Poffa sova. Gonatt.

ZzzZZZz zZZzZZz

Otroligt vad dött det är här. Först är HS dött, och sen när HS inte är dött längre - då är det dött på HS. Undrar om det är en slump att två gamla HS-profiler sa till mig på samma dag att de tänkte avsluta sitt konto här?

Själv ska jag iaf ta en tablett och gå och sova. Gonatt.

Tradolan, Alvedon och lite munskölj på det. Nu ska jag försöka sova hela natten. Znark.

Dags att gå och sova. I morgon ska jag åka på jobbet och skölja av bilen, vaxa den och ta väl hand om den. Sedan blir det en sväng på stan, ishockey på TV och 17.00 smäller det. Premiärmatch borta mot Avesta Bulls. Gonatt.

ZzzzZZZzZ zZZzzZzz

Nassi Nassi på er allahopa.

Ha det så kul när ni tittar/lyssnar på matchen imorrn. Har jag tur så kanske jag kan lyssna på sportradion jag.

ZZZ zzz ZZZ zzz Harkel (Jag är på bättringsvägen)

[url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=sleeper.gif&user_id=19][bild]http://www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=sleeperthumb.gif&user_id=19[/bild][/url]

Den som ändå kunde sova. Jävla visdomstand till att göra ont.

ZzzZzZZzzz...

Poffa: Järnrörs-Daniel?

Frisco:

Jag, Daniel och Terror-Tommy. Vi.

Poffa: Vi? Har du blivit schizofren?

z zz z z zZ ZZ Z zz

I morgon är det en hektisk dag. Först jobb, sedan tvätt och på kvällen skulle vi visst åka och titta på daminnebandy och dricka pilsner. Det kan ju bli en upplevelse utöver det vanliga. Förresten, det blev en Isabella. Gonatt.

ZZzzzZzz ZzzzZzZ

Poffa: Måste visst erkänna att jag hade 67% fel i mitt förra inlägg, då hon stod bakom dem (med med klart greppavstånd) och dessutom kunde även AM ha ingripit (länk).

För övrigt håller jag med dig ganska mycket i det inlägg du skrivit här nedanför, och det hör ju inte direkt till vanligheterna. Dessutom har jag för mig att Jan Stenmark har gjort en fin bubbla om fenomenet vi bevittnat ikväll, jag lyckas inte hitta länk till den, men det handlade om något i stil med att "...det var hela Härnösand", och en kvinna flyende i panik med stadssilhuetten i bakgrunden.

Vi har baaaara vaaaaraaandraaa, vi haar baara varandra nu... Vissa måste bara ha blivit tappade på sjukhuset när de föddes. Själv har jag lite ont i en axel efter att ha kolliderat med en medspelare på träningen i kväll. Det går nog över till i morgon dock.

I övrigt så är det nära nu. I morgon ringer jag, på fredag lär jag hämta ut. Bäst man sover på saken. Gonatt.

ZzZZZzz ZZZzzZZzz

Frisco: Om andra kämpar för att hålla ihop sig själva. Min hals försöker nämligen separera sig från resten av min lekamen känns det som. Och inte kommer det kännas bättre när man väcks imorrnbitti så man vill nästan inte gå och lägga sig. Men man måste väl. Skall bara se sista 10min på CSI-reprisen sedan

ZZZ harkel ZZZ hosthost ZZZ

Frisco: Ett exempel var alla brynäsare och alla från samma land håller ihop. Det gäller allt. från att alla moditer håller ihop till andra saker...

Du vet vad jag menar, men du är lite beserwissig av dig bara. Det kan jag ta.. Du är en sån skämtsam person ändå // Marcus

Brynäsare ska hålla ihop. Folk från samma länder ska hålla ihop.
Alla andra då? Ibland funderar man om det verkligen är bra får folk att inandas för mycket sillukt.

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

NuMo: Tur att någon lyckats föreviga tillfället på bild i din presentation i alla fall. Något att hålla hårt i.

Nalle Sjuh:
Jag hoppas kärran läser vad jag skrev också. Indragen veckopeng skulle inte sitta fel.

Nalle Sjuh: Det är helt otroligt att den slank mig ur näven.

NuMo: Ok, du kan ta tag i det där med finalen från 1979 på betamax så får du matchboll.

Nalle Sjuh: Det där blev ju bara 4 till dig och fyra till mig.

knaskamilla: Jag vill ha den, även om jag redan har VHS-en. Bland annat kan man ju få se en knaskamilla som inte reagerar på galningarna som sätter på sig guldhjälmarna inför tredje perioden, alldeles bakom henne. Bara fånstirr rakt fram från den skribenten. Rent symboliskt så kan man ju då skylla allt på dig, om man inte vill skylla på andar.

Lothar, 84 Norberg, Macile, Jesus...

Sen så vill jag att kärran, om hon (mot all förmodan) ser det här skickar mig ett HS-mejl med vilka matcher hon har från slutspelet '98.

Nu måste jag tyvärr sova, men jag lovar att logga in imorgon och utse en vinnare i DVD-tävlingen. Gonatt.

Poffa: ZzZzZzZäta påer ZzZzZzZzZäta

« · 611100 · »