I morgon ska jag sova tills jag vaknar. Med lite tur får jag sova ut, med tanke på att det lär bli hektiskt uppe i Tåsjö. Men hektiskt är bra, det betyder att det går framåt och att man inte står still. En sak till, jag är lite avundsjuk på en arbetskamrat. På måndag åker han till Dubai för att spela golf. Men det är han väl värd, svinet. Jag är inte bitter... Gonatt.
ZZzzzZZzzz ZzzZZZzz
Tänkter sova i sängen, men jag tror det blir soffan istäkllet. En lång, hårds dag är nu tillända. Spirten har flödat och jag tror jag behöver skjuts till J20 senare idag. Milda makter vad fult det är då folk bjuder på sprit. Tur MODO vann mot Fjollträsk-wannabes:arna. Då blev ju i alla fall O och P glad. T är nog bitter, medans Huge som vanligt är frånvarande... Gonatt.
ZzzZZZ zZzZzzz
Helt knäckt efter kvällens träning. Första 45 gick det bra, men en lättare förkylning (som vägrar bryta ut) fick mig att gå in i väggen. Blev nästan spyfärdig på slutet. Tänk att det är så roligt att jaga en plastboll att man inte har vett att avbryta träningen. Gonatt.
ZZzZzzZz ZzZZZZZZz
Jag har fått ett hedersomnämnade. Jag är rörd. Tydligen så tar det väldigt hårt på de små liven, för de kan inte sköta sig och de kan inte stå ut med tanken att MODO ligger före dem i tabellen. Det gör dem uppenbarligen fyllda av harm, något som de verkar lida väldeliga av.
Sen finns det de som är mer normala även i de leden, men de är få och skall vårdas ömt. Gonatt.
ZzZZzzZ zZZzZZZz
Usch vad helgen gick fort. Tur att det är måndag imorrn...
ZZZ