Dawidovski:
[Jag tycker skämtet om banjos är roligt, eller vänta nu, hur ska jag skriva nu för att det ska anses vara min egen åsikt? jag nöjer mig med lagomt roligt, mitt emellan, 5a av 10 möjliga...]
Få se här nu, tankestreck kom där på slutet. Det betyder visst något. Ironi, tror jag det var. Därför är det ironiska att du anser det roligt. Eller är det ironiskt att du håller med fans, spelare, ledare, klubbledning och busschauffören i frågan om hjärta och vilja? Eller är det betygssättningen som är ironisk? Eller är allting där ironi?
Nä, jag begriper inte vad du menar. Men det gör du säkert bara för att jävlas.
/Macho-Poffa, tuffast av dem alla
Alltid roligt då fjortisar från Töntall försöker göra sig roliga. Allra skönast är det då de inte inser att de gör bort sig, med besked. Sedan är det otroligt att skämtet om banjos fortfarande är roligt i deras ögon, man kan tro att de just lämnat kiss- och bajsåldern. Gonatt.
ZzzZzzZ zZzzzZZ
Så var man då hemma igen, lite drygt 12 timmar efter att man for. Trevligt har det varit, vissa blev fullare än andra. Men det tycker jag de ska få vara. Under matchen gick det åt en tetra med smultronvin och två liter sprite, härligt med rosa godis i kaffemuggar av frigolit. Nu sängen, gonatt.
ZzZZzZZz zzZzzzZzZ
Sov dåligt i natt, led lite av en lätt lårkaka som väckte mig varje gång jag rörde mig. Men det är smällar man får ta för sporten. Därför blir det tidigt i kväll, i morgon blir det möte hela dagen och sedan blir det väl samling här i vardagsrummet för lite hockey och fika. Gonatt.
ZzzZZzz zzZzzzZZz
Hade man inte haft ett liv hade man suttit uppe och sett på Viasat Sport i natt. Men tyvärr så måste jag jobba i morgon. På tal om Liv, jag njuter fortfarande av segern mot HIV 71. På tisdag ska vi tvåla dit SSK i direktsändning. Ni vet vilka som är välkomna och se på hockey. Jag kan dock inte utlova något fika som slår de två senaste. Nu sängen. Gonatt.
ZzzzZZzz ZzZzZzzzZ
Nu menade jag inte att ni på modos GB varit kaxiga inför mötet med timrå, menar snarare freddans uttalande.