1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 531093 inlägg · 4122 ämnen

ZZZ-tråd

Sv: ZZZ-tråd
knaskamilla:
Som du redan har märkt kom jag inte upp till dig idag, jag har liksom haft annat för mig, som att kapa och klyva ved (vilket jag i och för sig har gjort hela helgen) och som att bli ett år äldre.

Albert Hall:

Framför allt borde han inte ränna omkring hos folk klockan nio på morgonen!

knaskamilla:

Bra att du skickade ut honom! Om han inte kan sätta upp en duschstång utan att ta hjälp av hunden ska han tamejfan inte ränna omkring hos folk.

knaskamilla: Duschstång, äh det räcker ju att gå ut. Har varit ute och promenerat, eller om det var duschat, i en dryg halvtimme.

Paddan:

Ja, ännu har den då inte dykt upp. Däremot skickade jag ut en snubbe från Skanska (tror jag det var) som kom hit för att sätta upp en duschstång med hunden.

knaskamilla: Kanske modohockey.se:s server kan gå ut med hunden, den verkar ändå ha tagit ledigt idag.

Salle:

Fan, jag trodde du skulle skriva att du var ledig och kunde gå ut med min hund. =(

Sannes: Måndagar kan man ju klara på ren chock. Tisdagar är värre för mig.
Så för att lindra chocken...

ZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Sannes:

Härligt! Kan du komma upp och gå ut med min vovve imorgon, tror du? Det värsta med att det är vanlig måndag imorgon är att alla grannar jobbar...

(Det gick dåligt att gå och lägga mig.)

En liten hjälp till Poffa: måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag.

Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif

wap.hockeysnack.com
Poffa: Och då är man ledig, visst kan måndagar vara bra...

I morgon är det måndag.

ZzzZZZzzz zzZZZZzzZ

Här var det dött. Har alla insett att helgen snart är slut och deppat ihop, tro? Själv ska jag gå och sova och hoppas att morgondagen inte blir alltför lång(tråkig). Gonatt.

Poffa: Åh, den som ändå fick sova. Grannen ovanför verkar försöka slå någon form av decibelrekord, känns det som, på sin fest.

Frisco:

Jo, men nu är det dags för en normal vecka igen. Ja, förutom slutet på veckan. Fredag, lördag, lördag, lördag, söndag, onsdag. Sedan halv dag på torsdag och sen övergår jag till Greenwich Mean Time.

Poffa: Söndag? Imorgon är det väl tisdag för dig. Det var ju lördag i torsdags.

I morgon är det söndag. Och mors dag. Uppvakta er mor på något sätt, om inte med present så ring i alla fall och prata med henne.

ZzzZZzzZ zzzzZzzzZ

Nu skall jag skutta upp från denna stol och släpa mig isängs. Skönt med lördag imorrn förresten.

ZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Ja, nu skuttar jag inte längre, utan mer släpar mig fram. Blir intressant att se om jag överhuvudtaget kan ta mig någonstans imorgon.

Gonatt, folk.

Hård arbetsdag imorgon! Man går på övertid på helger, ja herre du milde... zzzzzzzzz

Poffa: Ungefär 9.20 ska jag dricka tee med ett e.

Poffa:

Låt¨oss höra sedan då!! :)

I morgon är det lördag. Igen. Härligt. 09.20 är det tee-off på Veckefjärden. Dags för säsongens andra rund. Förhoppningsvis går det lika bra den här gången som i lördags (för två dagar sedan).

ZzzZZzzZ zzZZzzzZZZ

Dags att jobba ..Jä* la Morsdag

Bäst man sover, så man orkar skutta omkring i lägenheten imorgon. Kanske skutta lite till gamla lägenheten och ge bär- och städinstruktioner också.

Hmmm, jag jobbar ju imorgon, och det brukar jag inte göra på lördagar, så alltså kan det inte vara lördag imorgon...

Zzz zZz zzZ ZZz zZZ ZzZ ZZZ zzz

Imorgon är en annan dag. Mer annan för vissa än andra dock.

Zzz zZz zzZ ZZz zZZ ZzZ ZZZ zzz

I morgon är det lördag.

ZzzZ zzzZzZz

Poffa:

Jag ska försöka tänka på ditt tips.

knaskamilla:

Man ska vara avslappnad då man går på kryckor, annars får man ingen fart eller kontroll på det hela.

westerlind:

Jag har träningsvärk i armarna. Och ont i händerna.

knaskamilla:
Äh, jag tycker den börjat bra. Bara solen stiger upp ändrar du dig säkert, Kamilla. God morgon.

Jävla skitdag.

Gonatt.

Idag vart det inte ens inspektion av varsellysen...

ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz

wap.hockeysnack.com
Numo: Är man van med Orren samt den standardiserade belysnings besiktningen så tror jag att många, många personer kommer att köra med trasig belysning till Sollefteå. ;-)

NuMo:
Halvljuset? Om du syftar på din hårfagre kamrat så tror jag säkert han kommer in. Ibland.

wap.hockeysnack.com
Poffa:Staro är völ Tjeckiskt ful öl. Problemet är väl att om det kommer mera smaker ;- / så kan man väl inte byta insatt refill?

westerlind: En sak som i alla fall jag inte komer att göra är att dricka. I alla fall inte vattenhaltiga drycker. Får man ta med sig halvljuset in på arenan tro?

65selander:

Det är Hysén-klass på smak och kyla. Det enda jag saknar är ett lite större utbud, men det kommer. Tydligen är Staropramen det hetaste alternativet till nästa ölsort att hamna på 5-liters fat.

Men nu ska jag verkligen sova.

ZzzZZzz zzzZZZzz #2

Poffa:
Kloka tankar, men elakt mot Kamilla. Tror jäntan kommer känna sig ensam i Swedbank Arena.

wap.hockeysnack.com
Poffa: Tycker det är super duper med DraughtMaster. Kan du ge en liten kort utlåtande om apparaturen ;-) Räcker med kvalitet på det upphällda samt temperatur och drickbarhet. REPETERA sgt Poffa

65selander:

Precis. Om man tog bort alla varningstexter och ökade tillgängligheten, då skulle det bli en naturlig självsanering. :-)

65selander:

Hey. Jag har inte så mycket med IOGT-NTO att göra... Utöka utförseln, säger du? Tja, kan väl funka.

wap.hockeysnack.com
Knas: Vad är detför skit n håller på nu runt T-banan. "Begränsa införseln" varför inte överraska med "utöka införseln" Ju mera alkohol desto fortare dör vi ;-)

westerlind:

Han har inga som helst problem med att undvika det.

Lumber Jack: Durå?

Lumber Jack:

Ja, det är liksom svårt att undvika.

knaskamilla: Har du varit ute och varit nykter nu igen?

I morgon ska jag smiska golfbollar hela dagen.

ZzzZZzzz zZzzzZZz

« · 721066 · »