1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 530741 inlägg · 4121 ämnen

ZZZ-tråd

Sv: ZZZ-tråd
Nu är det dags att spotta ut karamellen och spara tillräckligt för semi och final.

ZZzzz...

NuMo:

Trevlig match, bra stämning, perfekt resultat.

Att man fick träffa några gamla HS-rävar under och efter match gjorde det ytterligare några snäpp bättre.

Nu är det iaf läggdax, det känns som man kommer sova gott inatt...

NuMo: visa ord. Samt poetiska. Visa mig nu sängen,nån, så ska jag rekapitulera HYLLNINGEN efter Svartens mål. Tror ALDRIG det hänt att grabbarna kommit åter in på isen, nästan i långfillingarna? Mäktigt, poetiskt, vist!
Sen får småbröderna gnälla på att de 'mobbades' av vår hyllning.

Lumber Jack: Poetisk rättvisa. Finns ingen rättare visa.

Nä, mot sängen! Man lär ju somna gott och när man vaknar har tidningen kommit. Trevlig läsning i morgon skulle jag tro. :-)

Det är något vacker med poetisk rättvisa.

ZZZzzzzZZZZZ

Alfred Awful: Jag tar denna som godnattvideo istället.

[url=
www.youtube.com/watch?v=LbJBvOKLh-A]Ödmjukhet varar men segrar består[/url]

Frisco: Vafan, hade ju velat hitta Van Morrisons "Bright side of the road" som godnattvideo på youtube. Gick inte, man får WinAmp-a den manuellt istället.

En stukad hund, då?
www.youtube.com/watch?v=ktPHIqW2sxs

ZZZZzzzZZZZZZvart!Va!Det!

Och glöm aldrig att Woffstavarv började spela hockey en månad innan oss!

ZZZzzzZZZZ

Hur fan ska man kunna gå och lägga sig nu?

Z zzZz zZ zzå härligt

Mot sängen med ett leende.

ZzZZzzZZ zzzzZz

Wayne Gresky: P. Forsberg assist t 2-1 mot Dallas!
Härligt att Foppa kan spela!!!

Salle: Tycker att den här passar i den här tråden, iaf efter en minut...

www.youtube.com/watch?v=0AL-wOGVntg

Snart F1 följt av bandyfinal. I bandyn kan båda lagen spela avslappnat. Ingen har hemmaplan. Det blir nog 42-31 till Edsbyn.
Godnatt.

En kväll av soffa, varma kläder, blöta näsdukar och en massa dryck är nu till ända. En liten tupplur hanns också med men det borde inte interferera med nattsömnen. Videon får "se" F1-loppet för senare referat.

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Frisco: Snart dax dra sig, Jobbig dag i morgon, gäller att sova ut o äta o dricka mycket, om man inte ska måsta byta Örngott i morgon kväll.

zigge:

Köp kompresser och alsolsprit...
För på söndag blir ni piskad !
Och för allt i världen... Glöm inte biblarna !

scim: Här har vi ju svaret
ZZZZZZZZZZZZZZZZZ Upp till kl 10:00, ticnet

zigge:

Solklart, Blatny är aldrig på pucken. Det är Horava som isdansar in den.

Nån Vaken typ: Både TIKsidan o SVT hävdar att Blatny fick 3 mål,
medan MODOsidan säger Milo gjorde 2-3? Nog har väl MODO rätt, som alltid?
ZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Nu jäklar blir det skönt med sömn. Två hockeymatcher på en kväll. Två vinster för MODO. Vilken holmgång det kommer bli på söndag. Milda makter. Det är för sånt här som hockey är så otroligt roligt.

Mot sängen med ett leende på läpparna.

ZzzzZZzzZ zzZZzzZZ

Salle:

Förklaringen är ju enkel, man har väl svårt med periferiseendet när man bara har ett öga...

OJ vad skönt man kommer att somna ikväll. Och med ett brett leende på läpparna.

Kul att kampen fortsätter på flera håll. Synd att vissa inte kan se tjusningen i det hela bara.

Lumber Jack: Var det några timråiter där?

Frisco: Lite för klena armar, men den rutiga skjortan kan vara min som försvann under en marknad i Åsele för något decenium sedan.

Lumber Jack: En fantastisk banner. Men är det du på bilden?

Zz zzZ Zzz z zZZ zz
www.sportforum.se/sport/images/personer/frisco/28.gif

scim: det var kul att det var sånt gensvar... men nöjdast blev vi nog efter reaktionerna på kämpa MoDo.

actionleif: Hehe, det var ju lite småkul det:) HEJA TIMRÅ

scim: Kul att det var så, då var det inte bara inbillning från min sida.

Frisco:

Efter 5-2 var jag less. Efter att halva Swedbank hängde på Timråklackens "Hela hallen", ja då gick jag hem.

zZ z zzZ zzzZ ZZ zzZ

ZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Favorit i repris
ZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

ZZZZZZZZZzzzzzzz

Frisco:

Ja, förhoppningsvis gör vi åtminstone två mål.

J-a soffa...

bara att somna om dårå

ZZZZZ z

eT t lAG eTt måL
Man får väl önska lycka till.

zZ zzzzZZ zzZz Z

gud:

"Frisco..
Detta inlägg skrev Dream till dig och vi är fler som gärna vill få ett svar??"

Som Gidde skrivit så är det oerhört fegt att först titta mot domaren och se att han tittar bort och sen utdela en cross i ryggen. Pucken var väl 20 meter därifrån.

Gidde: Ja.......*S*

gud:

Ajdå, vad svårläst det där blev...

Men om det gäller Björn Svensson så kan jag bara gissa att det gäller situationen mitt på planen där dom krockade, Svarten vänder om och åker därifrån, Svensson kollar var domaren är (ja, det syns tydligt!) och crosscheckar sedan Svartvadet i ryggen innan han åker åt andra hållet själv.

Fegt JA, men kanske han själv tyckte det var smart?
Måste erkänna att det såg ut som om en del Timråspelare gärna ville sätta dit Svarten igår, kan ju bero på händelsen med Warg förra matchen.

Wayne Gresky: Tyckte jag inte att det kröp i ryggraden på mej i bussen på väg hem. Det var en kamera där, alltså!

Det syns även tydligt att nån hade snott min snygga kostym och jag fick lov att ta på mej det som var över...

Ann:

Nu måste jag ju bara få fråga:
Heter du Barbro i andranamn?

Wayne Gresky:

Filmen var ju riktig kul ju..Lite synd att du använde modoiter som skådisar..
Du tappar lite i trovärdighet och förvirrar folk..

Frisco..
Detta inlägg skrev Dream till dig och vi är fler som gärna vill få ett svar??

Dream Team @ Göteborg - Timrå syd.Idag kl. 00:36
"Frisco: För oss som såg matchen på TV och som kanske inte hade möjlighet att se alla händelser som utspelade sig under matchen, vad var det för fult tilltag som Björn Svensson (#19) gjorde, ja, förutom att han nu gjorde mål förstås?

Wayne Gresky: Absolut;)))

Ann: Glatt igenkännande? ;)

Wayne Gresky: Fniss!!!! Skrattade gott jag med:))

Wayne Gresky:

ASG!

Kanonbra film, och ack så sann ;-)

Mats Edström: Lugn hemresa säger du. De här bilderna jag kommit över från gårdagens hemfärd säger något annat!

www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&l=uk&code=a2ab4206d2d7b74d12c70eba1fcc7b39

Dream Team: Rättning och mittåt!!! Nog för att jag har varit involverad i Sundsvall sedan 1988 (tror jag) så har MoDo varit mitt hjärtelag sedan mitten på 60-talet. Det kan du fråga min mamma om, så det så!!!

Kul att träffa så många prominenta HS-profiler i Leftwing igår, ingen nämnd och ingen glömd. Skål på er!

Förlusten till trots, så var det en lugn hemresa i cerisfärgad rönallebuss. Fast, är man snyggt klädd så smälter man in överallt.

Gidde: Jag höll grannen vaken heeeeela vägen hem! ;-) 

Swedbank Arena - en arena att känna sig hemma i!

Frisco: För oss som såg matchen på TV och som kanske inte hade möjlighet att se alla händelser som utspelade sig under matchen, vad var det för fult tilltag som Björn Svensson (#19) gjorde, ja, förutom att han nu gjorde mål förstås?

Frisco: Dagens glappkäft från båset nr 10 i Modo.

Dagens fegaste, nummer 19 i Timrå.

Dags att zZ z zzZ z z ZzZ

« · 859696 · »