1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 531034 inlägg · 4122 ämnen

ZZZ-tråd

Sv: ZZZ-tråd
Alla skrattar vi åt Mats Ahdrian!

Godnatt!
[bild]www.sportforum.se/images/kabra.gif[/bild]

Hoppas de lägger ner NHL för gott. Hockey ska spelas på längden.
[bild]www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif[/bild]

Letade på en gammal passande banner.

Frisco: Det är härligt att vara tillbaka i gammal god form. Hörde dessutom genom en säker kallkälla att även westerlind skulle vara på gång tillbaka in i matchen.

ZZZZzzzzZZZZZäta påre...

Skönt att det är hockey och inte sport som gäller hädanefter =) Som jag alltid sagt: Det finns sport, också finns det hockey.

Deas: Jag kan bara hålla med föregående talare. Dessutom så är det skönt att golffjollor som Bert Callaway nu har försvunnit från cyberlivet.

mike66: Skönt att Kungen från Nolby är tillbaka!

65selander: Skönt o skönt vetivälfaen men man är i alla fall tillbaka. Apropå Brynäs så ser ni ut att åter gå en tung säsong tillmötes. Jag håller lillfingret för er och hoppas att ni slipper lag som Sundsvall och Leksand framledes.

MoDo har redan vunnit grundserien men Timrå kommer att skugga in i det längsta för att sedan slå ett riktigt fult krokben på lillebröderna.

[bild]images.google.se/images?q=tbn:xB6ZVdqBr6AJ:http://astro.u-strasbg.fr/~cambresy/USA/Page2/large.hollywood.jpg[/bild] [bild]images.google.se/images?q=tbn:xB6ZVdqBr6AJ:http://astro.u-strasbg.fr/~cambresy/USA/Page2/large.hollywood.jpg[/bild]
Godnatt värld. Och hoppas att domarna i fortsättningen tror mer på vad de själva ser än lägre utbildade linjedomare som faller för publiktrycket.

Z z zZ z Zz zZ Z z z z

Frisco: ZZZzzzZZZZzzzZZZZäta på er....ZZZzzzZZZZZzzzZZZZ

Imorgon får alla vara med om fest. Ja nästan alla.....
[bild]www.aik4ever.com/pix/alaget/hel/9.gif[/bild]

Frisco:
www.kuriren.nu

[För Magnus Wernblom var det premiär i den svartgula dressen. Och i allsvenskan.
– Jag tror mycket på det här laget. Framför allt så har vi fyra jämna formationer, det är det som är styrkan, säger Magnus Wernblom som inte saknade vare sig pulsen i elitserien.
Eller spel med världsstjärnan Peter Forsberg i Modo.
– Nu spelar jag i Skellefteå, hade han spelat här så hade det naturligtvis varit roligt, säger Wernblom med ett leende.]

Frisco: Hmm, en kille som kör buss och deppar och en som nästan heter som #27 i Luleå och tydligen är lite mer glad.
Tja, det var ju intressant.

Frisco: Rolf "Råttan" Edberg, måntro?

Dream Team: Äh det är ju gamlingen Homer Simpson...

ZZZZzzzZZZZZäta på er ZZZzzzzzzzzZZZZZZZäta

Med tanke på att det är F1 alldeles för tidigt i morgon så får det bli ZZZZ för min del också. Skall bli intressant att se kvalet på den helt nya banan.

Natt på er, pennfajtare!

Poffa: Du ska alltså kinesa... ( Arne H-varning där döh.)

Poffa:

F1? Jag hoppas jag sover tillräckligt länge så att jag inte riskerar att se det spektaklet. Däremot hoppas jag att vaknar innan matchen mellan mitt kära Man C och Arsenal startar på C+.

Varje match ett steg närmre att bli av med Keegan!

ZzzZzzZzz

scim:

Lyllos som kan se den matchen! Keegan är en varböld redo att spricka...

Min presentation är nu uppdaterad. Om någon nu bryr sig =)

Deas: zZ zzZZZ Z zZ z zZ ;-)

Deas: Ganska ointressant pres. Men om man ska var lite postiv så var det mer bokstäver i den än i westerlinds.

Nån som har lyckats klurat ut vem jag liknar på min pres som för övrigt är en av de bästa presarna här på HS?

mike66: Hmm, är det Pett-Ronnie eller möjligtvis Christer Sjögren?

Paddan: Visst är det Slim.

Paddan: Jäkligt nära på en utav dom fast ändå så långt ifrån som man kan komma.

mike66:
Är det kanske Gunnar??

gud: Gunnar Borgudd eller?

gud: Gunnar Hökmark? När han var ung möjligtvis.

mike66: "Ganska ointressant pres. Men om man ska var lite postiv så var det mer bokstäver i den än i westerlinds."

Det gäller att kunna komprimera informationen - Den är anpassad efter bildningsnivån på de som huserar här: 100% som läst min presentation har läst 100% av min presentation. Det är jag till 99% säker på.

westerlind: Vad har igenkligen din bild med presen att göra ? Det är väl skillnad på min Gunnar tycker då jag då.

mike66:
1) Ingenting, men den är lite mysig - jag vill bada när jag ser den.
2) Ja det är skillnad.

westerlind: Det här är mysigt det om nåt nu ska vara mysigt. Det börjar att spritta i högerdojan nu:

[bild]www.winnmarketing.com/pics/Olympia_Mill_Plus.gif[/bild]

mike66: Skulle kunna vara The Champ från 1976.

Frisco: 1976, en mycket bra årgång!

Frisco: Bägge champisarna körde ju åt samma stall. Lotus...

slashpuppie: Jojo, min lillesyrra är också en såndäringa sjuttiotalist. Själv tycker jag nog att det ändå måste vara de gamla nittonhundrafemtiosexorna som har haft de största framgångarna ute i det idrottsliga livet ändårå.

mike66: Hade en modell av en Lotus när jag var liten, dessutom satt jag bänkad framför teven den olycksaliga dagen när Ronnie Pettersson bröt benen...

mike66: jaha, snackar vi sport här :/...

westerlind vill bada...hmmm....jag kan se westerlind med en öl i ena handen och en cigarett i den andra när han står med badkallingarna på i vattenbrynet....

slashpuppie: Man vad Sjutton säger du? Eller Ayrton?

Frisco: ska jag ta det en gång till?

slashpuppie: Nej gör inte det.

slashpuppie: Nu hallucinerar du - jag är hemma. Men resten stämmer.

westerlind: haha, jag kunde föreställa mig dig vid en strand med allt detdäringa menar jag jöh...

mike66: Han vann ett Formel 1 lopp. Ronnie var 3:a i samma lopp.

Paddan: Jomenvisst, den däringa tragiska händelsen har för alltid etsat sig fast på våra hornhinnor. Men han som jag har på presen är inte Ronnie utan Gunnar som också gick bort samma år fast i cancer och de körde för samma stall.

Apropå F1 så ser jag nu att det faktiskt finns en gb för att snacka om sånt här i, men det skiter jag i. Har jag satt igång diskussionen här på Modo-sidan så tänker jag faen i mig avsluta den här också - sådäså...

mike66: ZZZ-tråden fungerar väl bra?

« · 415490 · »