1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 531133 inlägg · 4122 ämnen

ZZZ-tråd

Sv: ZZZ-tråd
Frisco:

Släng dig i Älven, vettja!

Här ställer man upp för ungdomsidrotten och vad får man? Spott och spe... Fy faaaaaaaan.

Poffa: Dags för lite förorening igen.
Den fd LIF-, DIF-, Löven-, Almtuna-, MoDo- och VF (har jag glömt några lag?)-målvakten Petter Rönnqvist kommer nästa vecka att återvända till Sverige efter att Essen Moskitos brutit kontraktet. Han har tydligen mest fått agera båsdörrsöppnare i Essen.

Frisco:

Efter att ha sovit 1½ timme framför TV:n, drabbats av krampkänning i båda benen och nu äntligen lyckats masa mig mot sängen så får jag väl tillönska eder en god natt.

ZzZZZZZZZzZakke!

Poffa: jaa godnatt på er alla.. nu kan vi alla sova skönt inatt ;)
ojoj Zakke, dagens hjälte..låt han fortsätta..

zzZZZzzakke :P

MoDo-PATTE: Felstavning !

ZZZzzzätaZZZzzzäta...

Underbar rättning Hälge.
[bild]drteam.r2.ru/Olimpics/image/swe/zetterberg.jpg[/bild]

ZzzZZzzzZZzzZZäta ZzzZZZzzzZZZzzZZZäta påer...

Man undrar ibland.........

Zz zzZ Zzz z zZZ zz
[bild]www.sportforum.se/images/personer/frisco/28.gif[/bild]

Skönt att sova i sin egna säng, om än tillfälligt.

Nu ska jag drömma sött.

[bild]www.hockeysnack.com/user/files/14/slutna_gon.jpg[/bild]

Man får akta sig när man tar biljetten till morgondagens match mot HV71. [f]Det är HV både längst fram och längst bak[/f].
Innebär det att HV har både ett grymt anfall och ett grymt försvar?

z2

Frisco: Tror du att dina adepter skulle kunna lära MoDoiterna hur man sätter på sig utrustningen bak och fram? Borde väl alltid kunna lura någon spelare i någon bråkdel av en sekund i varje fall och då kanske Hedin för en gångs skull kan komma rättvänd in i situationerna...

Å där var vi iväg igen!

Lumber Jack: Jepp. Nu öser vi på.

Imorgon ska man resa efter E4 till ett evenemang man längtat efter.

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Frisco: Jag tyckte du sa att du inte skulle till SSA?

Salle: Exakt vad står (enligt er) SSA för?

Dream Team: Gamla Svenska sockerfabriks AB kanske? Det är i alla fall min assosiation med förkortning, men jag finner ingen logik i det hela. Möjligen att jag är så söt att det börjar slå sig på hjärnan...

Dream Team: Jjag hhar vvisst bbörjat sstamma... Aattans!!!

Salle: Ett trötthetens tecken, kanske. Dock brukar fantasin kunna ta rätt luriga svängar härinne (kanske speciellt när John Blund knackar på), varför jag ville undersöka om så var fallet...

Frisco:

Skall du stå eller sitta?
om du sitter någonstans så ser jag fram imot att slänga lite käft
i pausen,,på MIN hemmaplan..
Står du så lär du ju inte få gå runt i pausen, MoDo huliganer skall
hållas bakom spärrband ;-)

mooahaaahha :-D

Kalle K, Salle: Jag ska åka till Umeå på konsert. Till SSA ska jag inte åka.

Frisco:
Bah..din dåre ;-)
är det någon annan "kändis" ifrån H Höger fika ställe som skall ner?
:-)

Kalle K: Mig veterligen är det bara jag från HS & H Högers fikabord som skall ner. Dock så lär jag inte idas tränga mig ut i gångarna under pauserna.

Salle:
jadu..en lite eloge till dig som pallrar dig ner iaf.
välkommen.

I och för sig så är ju det här egentligen ZzZätas tråd men det skiter jag i en kväll som denna...

[bild]www.hockeyligan.se/media/2003_2004/elitserien/timra/100px/per_styf.jpg[/bild]

ZzzzZZZäta ZzzZZzZZzzZäta på er...

mike66: Hade det inte varit för att morsan är från Junsele hade du varit avstängd vid det här laget...

Lumber Jack: Min morsa är från Holafors, så Mike får tacka henne också.

NuMo o Lumber Jack: Jag älskar er ändå - pjöss o kjam påer...

Ps. Min pappa är förrseten ångermanlänning så därför förlåter jag er, även fast det ligger en hel del dolt förtret i era brustna MoDo-tummar och gnager en kväll som denna...

ZzzZZZzzZZZzzzZZZtyf ZzzZZzzZZzzZZZtyf

Lumber Jack: Hmm, jag har varit i Junsele i varje fall en gång, innebär det att jag också kan klanka på Miiike?

Förresten tycker jag att det var taskigt av ismannen i SA att spola medis till utvisningsbåsen...

Paddan: var bortalaget mer vana vid kempis?

El Maco: Tja, det var väl ovanligt att inte höra en massa cykloper som ropade på utvisning och busvisslade så fort en spelare i hemmalaget ramlade...

Paddan: Ismannens fel!

El Maco: Jepp, han var tydligen upptagen med att handkarva fest-is till någon oalkoholfri tillställning så han hade lånat in någon vikarie ikväll som tidigare bara fått spola is till Björnligan-matcher.

Paddan: Timrå vann, trots att modo hade domaren med sig... men grattis till oss...

willysson: Tyvärr hade vi både Andersson emot oss, dock lite mer emot MoDo än TIK om du frågar mig. Andersson var helt bedrövlig idag. Ungefär lika mycket känsla som ett järnspett.

Det var inte Peter Öbergs match om man säger så... 3 utvisningar, 1 sumpad målchans (oj vad han tittade i taket efteråt) och dessutom skadad.

friskan: Nog för att jag kan vara en underlig MoDoare men sitta är inget för mig.

ZZzzzZZzzZZäta ZzzZZZzzZZZzzZZäta

[bild]wwwb.aftonbladet.se/sport/0403/09/corey.jpg[/bild]

mike66: Fick Corey provlukta på en burk Oskars precis innan fotograferingen, eller? Tycker det påminner lite om Dan Boyles reaktioner inför den svenska delikatessen.

Ooh...så trött. Har precis tragglat mig igenom 28 sidor i TIK-boken. Undrar om alla Timrå- och Sundsvallsbor totalmissat att MQ gjort reklam ett bra tag med kändisar som modeller? Intressant var också att läsa någon som trodde att Foppa var rädd för TIK-klacken, bara för att han koncentrerar sig djupt före match. Vojne, vojne. Gud, vad jag tycker om den här gästboken!

Egentligen hade jag planerat att läsa igenom allt jag missat på åffisjella på sistone också, men det får nog vänta till imorgon eller något. Fan, det är ju rena rama kaoset där nu. Att man inte ens ska kunna åka bort en dryg vecka... Man skulle ha varit arbetslös.

TAW var i alla fall bra igår, trots att jag och Frisco inte fick höra låten vi ville höra, och trots att jag lyckades somna under konserten. Jag gissar att TAW var ett bättre val än att åka till SA. För övrigt vill jag bara påpeka att MoDo förlorade igår - trots att jag inte var på plats. De fem minuter jag såg av matchen hos scim kan knappast räknas.

Zovdags.

Tråkigt tråkigt. Men jag gör ändå som jag alltid gjort.

Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Vad skönt att bilden fortfarande fungerar trots allt.
z2

Frisco: Tråkigt är bara förnamnet. Godnatt .

Nä, bäst man går och lägger sig så man orkar upp i ottan för att slita som en hund för att rätta till andras fel.

Men jag skall köpa med mig en öl och dricka upp först, bara för att få till de riktigt fina:

ZZZzzzz ZZzzZ

Poffa: Zz zzZ Zzz z zZZ zz

Frisco: Nä, nu är det dags att förbereda sig inför domedagen.

« · 461085 · »