SLUTSPEL! Smaka på ordet. Underbart. Äntligen. Dagens match visade på två saker, MODO är bra mycket bättre än vad somliga tror och H Höger (med lite hjälp av O Vänster) dominerar alla andra sektioner. Nästa år är det vi som har klubbrum och MODO Support som får hänga ute i korridoren.
Ölkyl, varm mat, skönt att sitta, whisky, lättklädda vackra tjejer och dörrvakt. Det är bara en del av vad som kommer finnas i och runt omkring Sveriges hetaste inneställe.
Låter som en vacker dröm, bäst man sover på saken och vaknar med ett leende på läpparna i morgon.
ZZZzzZ ZZZzZz
knaskamilla:
Just nu saknar jag Familjen. Den hade gärna fått sköta om mig nu då jag mår som jag förtjänar. Förmodligen mår jag ännum er som jag förtjänar under morgontimmarna. Då kommer jag sakna Familjen ännu mer.
GOnatt till alla i allmänjet och Familjen i synnerhet.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Poffa:
Det känns tryggt att alla i Familjen upplever samma saknad, trots att en familjemedlem var lite svart får ett tag och påstod sig inte sakna... Sköta om dig när du mår som du förtjänar vettefan om någon i Familjen hade velat göra, dock.
Den där festlokalen...först skrev du att den var lämplig till nyårsfester, sen att den passar sällskap på 20-30 personer. Hmm? Måste vi skaffa fler kompisar? ;)
Rapport från Sollefteå: Ser ut att bli bra väder idag.
knaskamilla:
HA! Jag mår bättre än jag förtjänar. Jag mår faktiskt så bra att jag är förvånad.
Festlokalen är som sagt perfekt för Nyårsfester, man ser hela stan och det är en maffig uitsikt vill jag lova. Dessutom är lokalerna kanonfina. Naturligtvis fungerar den för färre än 20-30 pers, det var mer ett mått på hur många man kan ta in där. Dessutom finns det faciliteter som bastu och relax där uppe. Och vill man leka lite lekar finns det alltid en hoppbacke som man kan använda.
Frisco: Håller med
[bild]www.british-energy.com/education/electricity/faraday/images/zzz.gif[/bild]
knaskamilla:
H Höger är alltid vackert. Namnbytararenan är inte ens i närheten.
ZZZZzzZ zZzZZzZ