Flera viktiga matcher i morgon. En klockan 13.00 på Johanssons äng. En klockan 16.00 i Kempis. Dessutom skall jag försöka gå en match mot dammråttorna i morgon.
Men god damn vad skönt det är med lite ledigt. Känner jag mig själv rätt kommer jag sova ut i morgon. Jag stiger nog inte upp förrän halv åtta, typ. Skall bli härligt med sovmorgon...
ZZzZZz ZZzzZZ
Dagvill är man och värre lär det väl bli när man tvingar upp kroppen före kl 07.00 på en lördag. Att man sedan har 2 dagar ledigt (åhh vad skönt det skall bli) lär ju ställa till det än mer.
ZZZ zzz ZZZ zzz ZZZ
[bild]www.labo.com/images/zzz.gif[/bild]
Frisco: Hmm, får väl göra min egen version av den där listan, speciellt för påsklovsveckan, då.
Utelistan:
3) Förmodligen
2) Otroligt
1) Vackert väder
Innelistan:
3) Lektionsplanering
2) Lektionsplanering
1) och åter lektionsplanering
Strålande tider, härliga tider och snart lektionsbedömningstider. Återstår att se om jag överlever måndag 4/4 när jag får besök på en av mina lektioner av en metodiklektor från Umeå Universitet.
Poffa:
Vad pysslar alla med nu, då? Idag är det ju ledig dag, men dödstyst i gästboken. Händer det verkligen inget kul i världen nuförtiden?
Jag tycker att det var kul att se Skellefte göra mål i 3 mot 5, men den matchen slutade ju mindre roligt... Fast man får väl se det positivt - det var ju hockey, och det är det bästa vi vet. Nyköpings 2-1-mål var f.ö. rätt snyggt också.