« Föregående · 2201791 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
Nucky: Det är iaf en svensk målvakt, han har haft en del bra säsonger, hur jag skulle ranka honom? hum.. tror det kommer bli ett jämnt målvaktspar iaf. inte som det var förra året för er och året innan
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Nog för att man efter första intervjun med Campese insåg vilken pajas det var, men -29 millar, dra åt helvete!!!
Kan innebära konken det där i slutändan, Brynäs av alla jävla föreningar
Kan innebära konken det där i slutändan, Brynäs av alla jävla föreningar
+ 13
Sv: Silly season
{9108}: Gillar verkligen intervjuerna med Gradin, han känns ärlig i sina svar och drar aldrig till med floskler eller plattityder.
Tränarkonstellationen känns genomtänkt med tydliga roller, till skillnad från ifjol..
Hur bra rankar du den målvakt du hört ryktas om i förhållande till Tex?
Tränarkonstellationen känns genomtänkt med tydliga roller, till skillnad från ifjol..
Hur bra rankar du den målvakt du hört ryktas om i förhållande till Tex?
Sv: Silly season
Silly: Vet inte riktigt vem han är så jag kan inte uttala mig om hans skadehistorik tyvärr..
Sv: Silly season
Smurfen: Hoppas han kan implementera det pp HV hade gångna säsongen, då blir detta kanonbra!!
HV var väl överlägset bäst i just den diciplinen under stora delar av året!
HV var väl överlägset bäst i just den diciplinen under stora delar av året!
Sv: Silly season
{9108}:
Patrik Blomberg sticker från Vita Hästen.
Han hade väl lite problem med någon hjärnskakning har jag för mig?
Hans bästa poängsäsong gjorde han under Karlin i Västervik.
Stor. tung och skridskostark. Som Häggström typ! Bra ålder.
Patrik Blomberg sticker från Vita Hästen.
Han hade väl lite problem med någon hjärnskakning har jag för mig?
Hans bästa poängsäsong gjorde han under Karlin i Västervik.
Stor. tung och skridskostark. Som Häggström typ! Bra ålder.
+ 1
Sv: Silly season
{8879}: om man följer vad man hör, så kommer modo gå för en senior målvakt till som kan kampera om första spaden inför matchen - bäst målvakt står
+ 16
Sv: Silly season
Har hört att Holmström är en grym värvning. Tydligen en jättebra kille, omtyckt.
Det är viktigt! Känns jättebra!
Det är viktigt! Känns jättebra!
+ 7
Sv: Silly season
jonsson:
www.modohockey.se/artikel/0y9bakok1-4ij6i1/jonas-holmstrom-ny-assisterande-tranare
Står här, bla pp och individträning
www.modohockey.se/artikel/0y9bakok1-4ij6i1/jonas-holmstrom-ny-assisterande-tranare
Står här, bla pp och individträning
+ 1
Sv: Silly season
{9108}:
Tror du MoDo kommer köra Tex som första val?
Du verkar ha lite sköna trådar ute :)
Tror du MoDo kommer köra Tex som första val?
Du verkar ha lite sköna trådar ute :)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
hur kommer man tillbaka från ALLT som hänt senaste tiden?
hur kommer man tillbaka från ALLT som hänt senaste tiden?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tycker Martin Sedin är bra som intervjuare,det misslyckade försöket till mustasch kan jag leva med.
Men när du tycker att Karlin o andretränare ska mötas på halva vägen i sommar o diskutera hur MoDo ska tillbaka till SHL, då tar kärleken slut. Dom bör ses i Kalmar??? herregud Martin, ta fram kartboken du fick i fjärde klass
Men när du tycker att Karlin o andretränare ska mötas på halva vägen i sommar o diskutera hur MoDo ska tillbaka till SHL, då tar kärleken slut. Dom bör ses i Kalmar??? herregud Martin, ta fram kartboken du fick i fjärde klass
+ 2
Sv: Silly season
{9108}: Fast jordnära innebär väl troligen att man älskar sin familj över det mesta . framtiden utvisar, men alltid orolig när familjen ska bo på andra sidan Sverige.
+ 2
Sv: Silly season
{5647}: Hans familj kommer inte att bosätta sig i Övik, om man istället fått Fredrik Andersson har det varit annorlunda, synd.
Sv: Silly season
Tarasov: Jo men tror inte ni behöver vara orolig att han lämnar efter 1 år eller dylikt, han är en väldigt jordnära människa och går in med 110% i sitt arbete och spela nog ingen roll vart han tränar i sverige
+ 2
Sv: Silly season
Smurfen: Det gör inte så mycket att inte andretränaren kommer i augusti. Han kommer säkert besöka oss ett par gånger innan dess.
Annars är det enda lilla problemet att man gärna haft honom mer för teambuilding, för innan vi går på is är inte behovet stort.
Annars är det enda lilla problemet att man gärna haft honom mer för teambuilding, för innan vi går på is är inte behovet stort.
Sv: Silly season
{9108}:
Tycker också det känns bra, jag tycker att det är bra om någon kommer från en annan miljö än Övik särskilt när tränare och Sc kommer härifrån.
Tycker också det känns bra, jag tycker att det är bra om någon kommer från en annan miljö än Övik särskilt när tränare och Sc kommer härifrån.
+ 1
Sv: Silly season
Nja men det där är ett perfekt val för Modo, tränarduon i år för er känns väldigt genomtänkt iaf.
+ 6
Sv: Silly season
Smurfen: Orolig för hans familjesituation. Men hoppas det går bra.. Vi har ju blivit rätt skadade med det där.
Sv: Sv: Apropå ingenting
MoDoNörden:
När du svara på en kommentar väl ”kommentera” istället för ”snabbt”. När du väljer snabbt startas en ny tråd.
När du svara på en kommentar väl ”kommentera” istället för ”snabbt”. När du väljer snabbt startas en ny tråd.
Sv: Silly season
Gavelo: Han har varit till mycket nytta Kalle, hade gärna sett att han hade varit kvar. Men nu blev det så här och vi får önska honom lycka till i fortsatta karriären!
+ 1
Sv: Sv: Apropå ingenting
Silly: Jag tror i ärlighetensnamn att det är Wahlberg som kommer presenteras idag. sen om det har blivit klart med målvakten som modo är ute och jaga efter så tror jag den kommer i slutet av veckan.
sen vet man inte om det är klart med assisterande för er för det känns väldigt troligt att det kommer bli Holmström.
sen vet man inte om det är klart med assisterande för er för det känns väldigt troligt att det kommer bli Holmström.
Sv: Sv: Apropå ingenting
ja vem vet vem det kan vara! :D
kan nog mycket väl vara en målvakt som blir klar idag med.
kan nog mycket väl vara en målvakt som blir klar idag med.
+ 1
Sv: Sv: Apropå ingenting
MoDoNörden: Kan ju inte gå en vecka utan Modo channel nyhet om herrlaget 🤣🤣🤣
Det går ju bara inte , för det är ju inte bra för själen !!
Det går ju bara inte , för det är ju inte bra för själen !!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox:
Unicef bryter förmodligen sitt miljonavtal med Brynäs!
Då är det dax att börja jaga sponsorer klä dräkten med en massa loggar igen?
Undra hur en ren Mododräkt skule kunna se ut?
Unicef bryter förmodligen sitt miljonavtal med Brynäs!
Då är det dax att börja jaga sponsorer klä dräkten med en massa loggar igen?
Undra hur en ren Mododräkt skule kunna se ut?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox:
Unicef bryter förmodligen sitt miljonavtal med Brynäs!
Dåär det dax att klä dräkten med en massa sponsorer igen?
Undra hur en ren Mododräkt skule kunna se ut?
Unicef bryter förmodligen sitt miljonavtal med Brynäs!
Dåär det dax att klä dräkten med en massa sponsorer igen?
Undra hur en ren Mododräkt skule kunna se ut?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Inte lätt att spara pengar där med andra ord. Doktorn ordinerar ett ekonomiskt stålbad samt att dom tar in nån som kan styra upp ekonomin.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox: Sen har dom även 20 spelare på kontrakt från fjolårets trupp !
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: ser ju riktigt illa ut för Brynäs blir tufft för dom att få ordning på det där.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Backa 30 millar och negativt eget kapital på 13 millar, måste väl fortsätta betala PA och Stråhle också på det, sjukt att dom ens kan värva något öht.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Och prognosen för resultatet den 21 maj säger -29 miljoner. De måste ju försöka sälja spelare gissar jag.
Länkar:
Vi står kvar! - Brynäs IF
Vi står kvar! - Brynäs IF
+ 7
« Föregående · 2201791 · Nästa »