« Föregående · 2239748 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Gavelo: ingen är mer chockad än jag efter 2 pinnar ikväll, men hårtork funkar ibland men sällan alltid(lex freddan andersson) näe snacka me killarna personligt vad ska göras bättre å peppa dom ordentligt så funkar det oftast bättre än skäll.
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
DrCox: Som jag skrev förut är Sebbe årets utropstecken. Han är i en klass för sig såhär långt.
+ 7
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Gavelo: Såg det bra att Karlin tydligt visar att det inte är okej att spelar så här dåligt.
+ 6
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
DrCox: Karlin väldigt besviken efter matchen, hoppas han tar fram den stora hårtorken i omklädningsrummet nu för såhär jävla illa får det fan inte se ut i fortsättningen.
+ 7
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Tarasov: Målet i sudden är mycket Sebbes förtjänst grym passning till Woods
+ 5
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
jonsson:
51 - 41 i skott denna vecka och 2p rätt så dålig utdelning utöver det så funkar inte PP.
51 - 41 i skott denna vecka och 2p rätt så dålig utdelning utöver det så funkar inte PP.
+ 3
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
jonsson: haha den var inte väntad för 5 öre men fyfan vad skönt!!!!!🥳🥳🥳🥳
+ 1
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Kenttäcam: Adam är ingen Troja-fan, dock så hyser han ett rejält agg mot MoDo av någon anledning!
+ 4
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
modomille: om jag inte minns fel så började han dock som 3e innan han snabbt flyttades upp.
Men minnet mitt är kort och dåligt.
Men minnet mitt är kort och dåligt.
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
bengt88:
Tycker man jobbar till sig segern, man gnetar på och jobbar. Fortsätter våga och sen är det inte vår dag men vi tar 2 viktigt
Tycker man jobbar till sig segern, man gnetar på och jobbar. Fortsätter våga och sen är det inte vår dag men vi tar 2 viktigt
+ 1
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
bengt88: Det mest positiva ikväll är varken segern eller att groggen var kall, det var Woods reaktion på 4-3 målet, sådant värmer!
+ 11
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
S-vikaren: men detta är ju BARA o tacka o ta emot från Trojas så hyllade keeper (andra matchen)..
Men NÄR låg vi under med 2 puckar å tog ut keepern o gjorde både reducering OCH kvittering? 90-talet senast?
Men NÄR låg vi under med 2 puckar å tog ut keepern o gjorde både reducering OCH kvittering? 90-talet senast?
+ 5
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Gavelo: Hade väl inte tänkt dricka , men en Rodenbach grand Crüe kan det vara värt.
+ 1
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Gavelo: snacka om att stjäla poäng.
Allt tack vare en målsugen målis.
Allt tack vare en målsugen målis.
+ 1
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Bad_Brett: Gradin själv har aldrig sagt det tror jag, är väl egentligen bara vissa supportrar som har sett han som tilltänkt tredjecenter?
4-3 :)
4-3 :)
+ 2
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
dempa: Sveningsson måste ha skjutit 2 miljoner skott, alla utanför, det är en bragd i sig.
+ 2
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
dempa: Han kan ju inte skjuta, det borde vara uppenbart för alla i det här laget.
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Bössa 68: Sällan har en kryssmatch orsakat ett så starkt glädjevrål här hemma!
+ 4
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Bössa 68: haha tur man har fel men vem trodde väl det ja 1 pinne trevligt trots allt får hoppas på 2
+ 1
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
{5647}: tycler det där helt sjukt hur vi ger bort matchen i första perioden istället för att vara jävligt på och se till att vi inte hamnar 2 mål back. Samma sak varje säsong
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Heyerdal: Adam är kass på hockey. Att träffa stolpen innebär inte att det inte blir icing. Det handlade om att en Trojaspelare var först.
Sorgligt usel på sporten han bevakar.
Sorgligt usel på sporten han bevakar.
+ 3
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
dempa: Bara för Gradin att öppna plånboken för detta laget är på tok för dåligt.
+ 1
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Bössa 68: blir förstås 1-4 i öppen kasse, MoDos pp bedrövligt men Troja klart bättre, har ett riktigt bra försvarsspel
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
MorganaLefaey: Handlar väl lite om att vi saknar vår bästa spelare också.
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Kenttäcam: det är samma kommentatorer dvs Adam som släppte skitartikeln om oss på 100-års dagen..
+ 7
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Bad_Brett: bör dock inte glömmas att MacMaster fått spela med Ohlsson och Sylwander och lite annat som kanske inte underlättar det kreativa spelandet.
Och Woods har varit en del av en formation som typ alltid spelat med 2.5 spelare i stället för 3.
Men bevisligen har de inte förmågan att bära en formation.
Så helt klart inte de spelare som annonserat när de värvades.
Hur som så tycker jag Confusius nämnde en magisk siffra.
2backar o 2forwards behövs ganska omgående.
Och Woods har varit en del av en formation som typ alltid spelat med 2.5 spelare i stället för 3.
Men bevisligen har de inte förmågan att bära en formation.
Så helt klart inte de spelare som annonserat när de värvades.
Hur som så tycker jag Confusius nämnde en magisk siffra.
2backar o 2forwards behövs ganska omgående.
+ 1
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Bössa 68: allvarligt hur många ska modos backar släppa?! Å kommentatorn är ju troja fan hörs ju
+ 1
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Gavelo: vi känns ju även väldigt små och klena åxå trots att sommarfysen har varit bästa någonsin,samt att pp är sämst i ligan
Sv: MoDo - Troja 2021-10-16
Gavelo: Modo har väl så här långt gjort fler mål i box play än power play?
+ 1
« Föregående · 2239748 · Nästa »
Det är ingen jättematch men vi har pucken mer än motståndarna och skjuter mer då kan det gå som det gick för Troja även om man får en perfekt start