« Föregående · 2394166 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
hockey_21: dickinson är så jävla bra! Tveksam om jag skulle bytt han mot big sam till och med. Bra där hinken!!
+ 17
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
hockey_21: Är på plats och det är ren å skär dominans från oss, utan att egentligen trycka på för fullt. AIK har nada. Marenis rätt bra idag.
+ 2
Sv: Silly season
jonsson:
Med en målvakt som tar allt och dominerar match efter match…blir hela laget bättre och jobbar hårdare för sin målvakt
Med en målvakt som tar allt och dominerar match efter match…blir hela laget bättre och jobbar hårdare för sin målvakt
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
Heyerdal: Vi var bättre än aik i andra också även fast den var sämre än första.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
jonsson: Nja men det börjar ljusna tunt Marenis men Södergran är lika synlig som skuggan 21/12.
Han kan nog snart skeppas, några matcher till får han på sig, händer inget då....
Han kan nog snart skeppas, några matcher till får han på sig, händer inget då....
+ 1
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
dempa: så tifot i ö-vik handlar om bråket i Stockholm? Okej då vet vi.....
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
Gurkan:
Kommande derby mellan Dif-Aik så kommer inte bortasupportrar komma in, om jag förstod det rätt
Kommande derby mellan Dif-Aik så kommer inte bortasupportrar komma in, om jag förstod det rätt
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
dempa: Puckat att det påverkar hockeyn. Fotbollsfans är en helt annan art med -50 iq
+ 3
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
{7639}: PGA det slängdes bengaler mellan AIK och Dif i fotbollsderbyt för nån vecka sen tänker AIK porta alla djurgårdens fans i derbyt.
Djurgården opponerar sig, de tänker inte porta några AIK:are när de står som hemmalag.
Naturligtvis är bengaler ett otyg.
Se till att inte få in dom på arenan istället.
Djurgården opponerar sig, de tänker inte porta några AIK:are när de står som hemmalag.
Naturligtvis är bengaler ett otyg.
Se till att inte få in dom på arenan istället.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
{9682}: och likt förbannat åkte jag på en hjärnskakning i innebandy för drygt en vecka sedan. Härligt, 3-0!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
Snyggt av Mannberg. Men vad menas med "AIK -derbymördare"? Är det nån referens jag inte förstår?
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
Heyerdal: Mycket utvisningar hittills, spelet känns fortfarande ok.
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
Känns som att det kan bli en repris på första matchen just nu tyvärr
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
Confusius: Dessa jävla utvisningar i offensiv zon! Det ska inte tas utvisningar 60 meter från eget mål!
Och det är påfallande ofta Aagaard och OP som tar dom.
Och det är påfallande ofta Aagaard och OP som tar dom.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
Heyerdal: Håller med. Hade domaren plockat Flood för den solklara hakningen hade inte det där hänt.
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
TickledDonkey: Ser precis ut som första perioden mot BIK, vi är helt överlägsna!
Ska bli intressant att se vilket MoDo vi får se i andra.
När man är såhär överlägsna, måste vi lära oss att omvandla det i mål, annars kan det gå som mot BIK.
Ska bli intressant att se vilket MoDo vi får se i andra.
När man är såhär överlägsna, måste vi lära oss att omvandla det i mål, annars kan det gå som mot BIK.
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
Rytter: Nä, gillar inte att MoDo börjar peta och glida efter 2-0. Gå fram och tryck till i tacklingar och fortsätt åk skridskor för fan! Jag själv tar ett glas i soffan ;-)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
{9233}: svårt glömma förra AIK-matchen samt Bik-matchen, får hoppas de fortsätter jobba.
Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
Rytter: Jupp. Älskar Sam men han har långt ifrån samma spelförståelse som Big Dick.
Om han skulle återvända har jag lekt med tanken att spela honom som ytter bredvid Woods och Big Dick.
Om han skulle återvända har jag lekt med tanken att spela honom som ytter bredvid Woods och Big Dick.
« Föregående · 2394166 · Nästa »
