« Föregående · 2840084 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
snowden: Känns som HV har kontroll på matchen. MoDo lite blyga på isen
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Saltmasen: Jag är enögd och partisk, och förstår att man dömer efter en bok. Men den där peten han fick är alltså värd 4 min, och yxhugg man ser ibland blir 2 min slashing. Jaha.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
bollan123: haha pinsamt att de får en 2+2 på allt de släppt. Men väntad nivå
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
JoakimE: HUR FAN FÅR HV ETT LÄGE DÄR MED 10 SEKUNDER KVAR OCH TEK FRÅN EGEN ZON? Aldrig att vi vinner denna serie om inte Lassi briljerar totalt
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
19MoDo21: Finns ju en anledning till att Timråiterna sitter här och skriver, man är lite smygmodoit.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Villervalla: Oavsett om han filmar eller inte så är det en utvisning.
+ 10
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
bollan123: Håller med. Det är den enda rimliga förklaringen.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
bollan123:
Älskar hans fulhet när det gäller kampen om något viktigt.
Det där var hans negativa sida. Ful i en vardagshändelse i en så här viktig match är helt onödig.
Älskar hans fulhet när det gäller kampen om något viktigt.
Det där var hans negativa sida. Ful i en vardagshändelse i en så här viktig match är helt onödig.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Lulessss: Ja. Till och med vi enögda Modoiter håller med
+ 3
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Steken84:
Tyvärr så behöver spelarna i MoDo inte bara en hård handflata i ansiktet för att börja reagera som en normal hockeyspelare. Man behöver två.
Tyvärr så behöver spelarna i MoDo inte bara en hård handflata i ansiktet för att börja reagera som en normal hockeyspelare. Man behöver två.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
JonathanF: Aagaard som går bort sig helt där tyvärr. Han måste vara kylig där...
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Det där är en 5a.. Precis likadan som Löven åkte på eller vare DIF?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
JonathanF: Helt ärligt så tror jag domarkåren redan har bestämt sig att vi ska åka ur.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
bollan123: Herregud vi kan åka ur på sånt här skit! Orkar inte detta
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
NuMo: Sitter Freddan med en earpiece med information från Sundell?
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Gavelo: Man gillar ändå att Freddan springer runt i båset och skriker igång grabbarna iaf... Det har man saknat för annars är det Karlin som suger sig i underläppen bara.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Hv leder det fysiska spelet överlägset. I båda zonerna
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Sigge:
Tedenby är nuförtiden bara en saftbärare till andra spelare.
Skulle gör mig galen om man låter honom bli den som är den avgörande spelaren i matchen.
Tedenby är nuförtiden bara en saftbärare till andra spelare.
Skulle gör mig galen om man låter honom bli den som är den avgörande spelaren i matchen.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
henkeiskogen: Hv’s pressspel är betydligt bättre än vårat!
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Henrik_Tikare: Matchen går ju gratis på kanal 12 så självklart att arenan inte fylls. MEN publiken hörs bra på TV-sändningen i alla fall, bra klack!
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Finns det några domare på planen? Helvete va de inte blåser
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Steken84: Varför agerar alla backar som kylskåp i egen zon? Ingen försöker ens hinna först till puck
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
HV71 är först på varje puck dom dumpar i Modo zonen. Bygger anfall hur lätt som helst
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
NuMo: Jag sa ju att målvakterna blir skillnaden.
Bara HV hela perioden, rättvis 1-0. Sen årets tavla 1-1.
Psykisk mardröm för HV.
Bara HV hela perioden, rättvis 1-0. Sen årets tavla 1-1.
Psykisk mardröm för HV.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Var ju det jag sa Alnefelt kan inte rädda en badboll. Var klappkass när vi vann mot dom borta. Simmade bara runt.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
JoakimE: Förhoppningsvis får de lite eld i baken av målet.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
JoakimE: Jasek fattar att han måste kämpa för att få bedra Hinken nästa säsong också. Annars ryker kontraktet ;=)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
JonathanF: spelar väl ingen roll när modo inte får något anfall, måste skjuta för att göra mål
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
JoakimE: Det är ju ändå en tävling i att inte vara mest sämst i SHL.
« Föregående · 2840084 · Nästa »
Men det spelet som vi visar upp i förstaperioden kommer ej räcka till att stanna kvar. Fruktansvärt jämnt. Man kommer säkert sitta här i en overtime match 7