MoDo Hockey - Apropå Ingenting
« Föregående · 2837341 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10071}: Jag har bott på Brynäs och fick hålla på med sponsring när jag var på kommunen där i Gävle. Tog pengarna själv dock.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10071}: Västerås behöver akut syrgas. Mora attackera hela tiden nu
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9742}:
Vänsterås hade lite tryck där oxå 😳
Ser gärna Mora som segrare 😅
Vänsterås hade lite tryck där oxå 😳
Ser gärna Mora som segrare 😅
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9742}:
Roligt dock med skitlånga matcher 😅
Så länge det inte drabbar våra lag 😬😳😅
Roligt dock med skitlånga matcher 😅
Så länge det inte drabbar våra lag 😬😳😅
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10071}: Ja, speciellt när laget i hjärtat inte är inblandat. Kan bli en femte period
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Håller lite på Mora av dessa två, för övrigt ser ABB Arena märklig ut. Ena långsidan typ 15-20 rader. Andra knappt några platser alls 🙂
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: Tror/hoppas Mora vinner. Rocklunda hallen är ganska mysig dock! kan bli bra tryck där, MoDo vann ofta med tennissiffror också
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Ja hoppas vi aldrig mer ska spela där men minns att vi hade lekstuga där säsongen vi gick upp
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Går inte bara på färgerna, men vita bortaställ är så vackert. Blir en period till då. Har varit på de flesta arenor, men inte i Västerås
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Mora har bra koll på norska talanger, lite samarbete där då
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9742}: Två fd Modospelare (kanske fler) Rosdahl i VIK och Olhaver i Mora.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9742}: Mjo vi har också bra talanger bara att Karlin ej vågar köra med de
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Måste ju vara övervikt för bortalaget när det gäller avgöranden i sudden i slutspel. Min känsla är att man ser 5 bortasegrar för varje hemmadito
Då kanske vi får se valen till kvartsfinalerna redan på onsdag. Vore roligt för på fredagskväll är man upptagen med annan betydligt viktigare match. 🫣😬😀
Just ja Folin...Gradin också men minns inte hur han var som spelare i Modo.
Då kanske vi får se valen till kvartsfinalerna redan på onsdag. Vore roligt för på fredagskväll är man upptagen med annan betydligt viktigare match. 🫣😬😀
Just ja Folin...Gradin också men minns inte hur han var som spelare i Modo.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: Gradin spelade bara junior hockey tror jag, kanske var med någon match och fyllde ut bänken. Tror inte han hade speltid
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10071}: När jag gick i skolan på 80-tallet, så var dom som gick i obsklass, dom som var lite stökiga och hade svårt att hålla sig till ordningen och reglerna i ett klassrum, och när jag gick in och kollade på Hockeypockey så fick jag känslan att flera av dom som var där har haft problem med att hålla sig till ordningen och reglerna i Hockeysnack. :)
Sedan tycker jag att Hockeypokeys gränssnitt liknar mer sociala medier än ett seriöst forum om hockey. Och jag bojkottar alla sociala medier.
Sedan tycker jag att Hockeypokeys gränssnitt liknar mer sociala medier än ett seriöst forum om hockey. Och jag bojkottar alla sociala medier.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nu är det bara att hålla tummarna idag då för att lekland missa slutspelsplats och att de går i konkurs efter🥳😍👍 men de lär väll anlita Öhlund igen😅😂 ett stycke gatusten som betalning. Väldigt värdefullt i lekland kommun👍
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greenwolper: Ja vad krävs då? Malmö ska ta in 2 p och Örebro 1. Inte omöjligt att de missar men den klubben har nio liv tyvärr men vore skönt om de missar slutspel ändå. Timrå får gärna missa topp 6 också.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: 9000 biljetter sålda till kvalmatcherna mindre än ett dygn efter allmänt biljettsläpp. Snyggt!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: halva charmen med hockeysnack är ju att det känns lite som man är 20 igen haha
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag vet att ni inte har något övers till Karlkvist men han håller på oss i kvalet.
www.expressen.se/sport/hockey/shl/patrik-karlkvist-hoppas-pa-modo-trots-alla-hatmeddelanden/
www.expressen.se/sport/hockey/shl/patrik-karlkvist-hoppas-pa-modo-trots-alla-hatmeddelanden/
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paninaro: Har inget emot Karla, det är business. Hade nån erbjudit mig bättre lön för att roligare jobb (typ samma att flytta från HA till SHL) så hade jag gjort det direkt.
Han håller på oss och det får han gärna göra.
Han håller på oss och det får han gärna göra.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paninaro: Har absolut inget emot Karlkvist. Eftersom jag inte följde MoDo slaviskt innan vi åkte ur så kommer han alltid vara en spelare jag minns lite extra. En enorm publikfavorit när han var här.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Vi sitter inte ihop som ett lag,
Dom spela sig lätt igenom vårat långa lag.
Vi hjälper inte varandra när vi skall pressa.
Och backarna stannar kvar..
Och grymt dåliga på att göra oss spelbara för puckägande spelare
Vi sitter inte ihop som ett lag,
Dom spela sig lätt igenom vårat långa lag.
Vi hjälper inte varandra när vi skall pressa.
Och backarna stannar kvar..
Och grymt dåliga på att göra oss spelbara för puckägande spelare
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Mora och Oskarshamn vinner sina OT, dags att se vilka som ska mötas i kvarten
Hoppas på AIK-Löven. Djurgården får gärna åka ut direkt
Hoppas på AIK-Löven. Djurgården får gärna åka ut direkt
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: gå in på nya VDns Instagram. En modoröv sedan tidigare lovar gott!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10837}: Andreas Johansson ska ta över SSK nästa säsong. Lycka till med det säger jag bara
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Gillar SSK så tycker synd om dom nåt så grymt att få den pajasen i båset. Nu ska vi fan inte möta Södertälje nästa år men skulle så ske så borde vi bua ut honom när de ska hit och spela.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
snowden: Hade han inte givit 1000 liter tändvätska till Leksand genom att betta 20000kr med TV journalister att vi skulle vinna så hade det kanske slutat annorlunda.
I övrigt en medioker coach som inte lyckats någonstans. däremot ok som spelare men det är en annan sak.
I övrigt en medioker coach som inte lyckats någonstans. däremot ok som spelare men det är en annan sak.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
snowden: Ja det var en dum grej. Men i övrigt tycker jag han var extremt driven och gjorde vad han kunde. Vi hade åkt ur med vilken annan coach som helst det året. Han förtjänar inte att buas ut direkt.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
snowden: Vi var så nära att inte åka ur. 3-1 ledning med 10 min kvar tappades till 3-3-3, borde gått hem redan där för alla som sett hockey vet att det lag som hämtar upp också vinner sedan. Innan 2016 hade vi inget Leksandsspöke men AJ skapade det åt oss. Nu ska han inte hit ändå för vi ska lira SHL igen men ingen man jag vill se i Övik igen, hellre Harry Luras då eller hette han Larry Huras? :)
Sen så här i efterhand så var degraderingen nyttig för oss, fick börja om bygga nytt. Nu däremot då vi har en fin ekonomi och fler fans än förr så vill jag inte se oss ramla ner, det skulle vara tyngre av den anledningen så du har rätt att vi hade ramlat ner förr eller senare, kanske året efter.
Sen så här i efterhand så var degraderingen nyttig för oss, fick börja om bygga nytt. Nu däremot då vi har en fin ekonomi och fler fans än förr så vill jag inte se oss ramla ner, det skulle vara tyngre av den anledningen så du har rätt att vi hade ramlat ner förr eller senare, kanske året efter.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: Noterar att Timrå är nya Örebro och Rögle. Snor alla andras talanger då de inte kan producera egna. Tur våra juniorer är MoDoiter
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Snor? Sist jag kollade så var det en marknad som är fri för alla. Timrå har också förlorat talangfulla spelare till andra klubbar, det är verkligheten.
Sedan, kan du snälla berätta vilka juniorer som representerar erat A-lag som "är MoDoiter"? Antingen så ljuger Eliteprospects, eller du.
Tips: Kolla moderklubb, om vi nu ska diskutera ursprung.
Sedan, kan du snälla berätta vilka juniorer som representerar erat A-lag som "är MoDoiter"? Antingen så ljuger Eliteprospects, eller du.
Tips: Kolla moderklubb, om vi nu ska diskutera ursprung.
+ 1
« Föregående · 2837341 · Nästa »