MoDo Hockey - Apropå Ingenting
« Föregående · 2907066 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Ikväll drar jag mitt strå till stacken åtminstone. För första gången sedan jag blev förälder för 7 år sedan lämnar jag frun och barnen hemma för att bila in till stan och ställa mig i klacken. Blir som i tonåren när man cyklade till ståplats i Kempis varje hemmamatch.
+ 21
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Klart man är där! Heja modo oavsett serie & motstånd! Hoppas på en bra match!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Nödvändig kommentar säkert någon/några här som har problem med spel.
Skriv något som tillför istället
Skriv något som tillför istället
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Men att skriva om vilken alkohol man dricker går hur bra som helst. Själv ser jag inget problem med att skriva om varken alkohol eller spel.
+ 10
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21: Tycker du har helt rätt men reklamen för att spel i tv de går tydligen jävligt bra!!!! Förbjud casino reklamen framförallt helt åt helvete!!!🤬🤬😈
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Har ju sagt 6-1 till MoDo så det funkar ju perfekt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo4321: Hermansson är med Eklund bland de topp tre bästa kommentatorerna i HA efter Lindberg. Senaste kommentatorn var ju ljusår sämre. Vänta bara tills Pelle Marklund dyker upp igen
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Visste det. Spelarna möter ett "tråkigt" lag man aldrig stött på innan, står då helt avvaktande på hälarna och tar noll skär.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: bpde vi och Nybro har alltså klubbmärket över kaggen istället för bröstet. Det är ju skumt. Har vi samma leverantör? Vilken har vi ens?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Tur vi möter Nybro. Mot SHL-motstånd hade det stått 0-3 nu
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Nybro slår en lång passning genom mittzon och får en två mot etta från i stort sett ingenting. Hur kan det ens se såhär dåligt ut i försvaret?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo : Haha, Tälje tar timeout efter 8 min hemma mot Troja
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo : Modo anfaller, tappar puck i offensiv zon, backarna står redan på röd och motståndarna kan enkelt vända ut spelet i mittzonen och kontra.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo :
Våra första tio var beklämmande, men nu ser vi ut att ha tagit tag i det. Men det kan ju fort gå över.
Våra första tio var beklämmande, men nu ser vi ut att ha tagit tag i det. Men det kan ju fort gå över.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Motivationen finns ju inte där precis som alla andra år vi haft i HA så fort vi möter ett bonnalag. Det jobbiga nu är att ligan numera består av typ 70% bonnalag. Undrar hur många poäng vi kommer gå miste om pga det.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: frånsett det långa anfallet nyss, så har modo mestadels vart soloräder och nervöst lir i egen zon.
Men kanske kommit igång nu.
Mål av topping, så får väl säga 2 långa bra anfall
Men kanske kommit igång nu.
Mål av topping, så får väl säga 2 långa bra anfall
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Sånna mål jag förväntade mig av Olofsson när han värvades.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Tror tälje utan tvekan är årets flopp, förstår inte hajpen kring dedär uråldriga lagbygget med junismålvakter
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo :
Måns med sitt första. I grevens tid,
Kelleher är enligt mig bäst i den här perioden. Vill ha puck hela tiden och han är kreativ.
Måns med sitt första. I grevens tid,
Kelleher är enligt mig bäst i den här perioden. Vill ha puck hela tiden och han är kreativ.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag tyckte aldrig att dom skulle skynda sig att skjuta där på slutet!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bengt88: Härenstam är en oerhört överskattad målvakt och förstod att det där korthuset skulle rasa.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bengt88: Jag har också flaggat för det, sen lär de ju trampa igång och bli bättre än nu. Men tror ej på något hot i slutspelet där.
Ooof, det var på håret!
Ooof, det var på håret!
+ 1
« Föregående · 2907066 · Nästa »
Tror klubbar som Skellefteå och Växjö skulle behöva ett par riktiga motgångar för att vända trenden. En säsong i allsvenskan kanske skulle gynna deras supporterkultur. Nu säger jag emot mig själv men över lång sikt så tror jag allt har ett logiskt samband.
Om vi pratar Modo tror jag Widebro gjorde ett kanonjobb som vd vad gäller att bygga upp supporterkulturen, kurva carlabel osv, utan det kanske vi inte hade fått uppleva det relativt stora intresset för Modo som vi har just nu. Utan ett nytt 2016 istället. Så det finns flera aspekter att ta hänsyn till.