Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
... så är matchen ganska underhållande. Men jag fattar inte riktigt varför spelare och publik hetsar upp sig så förbannat. Har dom inte fattat att MoDo har åkt ur och att det därmed inte betyder något längre?