Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Det har onekligen varit blekt, inte ens Färjestad - Frölunda lyckades tända till ordentligt trots att tändvätska inte borde ha saknats.

Annars tycker jag det är märkligt att man gnäller så förbannat över ett bortdömt mål, som man håller med om att det inte var mål!