Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Sommar och A-kassa, man kan hamna på Prosac och Losec för mindre. Jag har haft några hårda duster, men givetvis alltid vunnit. Konstigt att man som medlem måste lära sina företrädare vad som gäller.