Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai: NJa, jag tänkte på Hellges amerikanisering av sin hembygd. Från hans sida:

"- Hörnett (Corner One) – Hemma, nästa gång jag flyttar är till hemmet."