spud: Är det jag som är ute och simmar nu? Var inte rubriken i AB i morse "Modo värvar stjärnmålvakt"? Nu är rubriken "Modo kan värva stjärnmålvakt".
Inlägg: 1157293
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Tikinmyheart:
Det verkar som rubrikerna hos tidningarna flyter som den svenska kronan. Idag har Marek, Pinc och Lasak varit klar.
Jävlar vad Freddan kroppsar, alla har varit på läktaren idag.
Själv tror jag att det är Lasak
Det verkar som rubrikerna hos tidningarna flyter som den svenska kronan. Idag har Marek, Pinc och Lasak varit klar.
Jävlar vad Freddan kroppsar, alla har varit på läktaren idag.
Själv tror jag att det är Lasak