Inlägg: 1157295
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
hellge:
Översta kommentaren under dementin i Allehandan angående Pinc är träffande.
28 apr 2009 10:43 BN (Ej registrerad)
EXTRA***EXTRA*****EXTRA*****
ingenting har hänt!!!
EXTRA***EXTRA*****EXTRA*****
Översta kommentaren under dementin i Allehandan angående Pinc är träffande.
28 apr 2009 10:43 BN (Ej registrerad)
EXTRA***EXTRA*****EXTRA*****
ingenting har hänt!!!
EXTRA***EXTRA*****EXTRA*****
Det verkar som rubrikerna hos tidningarna flyter som den svenska kronan. Idag har Marek, Pinc och Lasak varit klar.
Jävlar vad Freddan kroppsar, alla har varit på läktaren idag.
Själv tror jag att det är Lasak