Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1277412
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Icing-Ove: Och nu vart det även officiellt.
Har inte sett honom spela så man ska väl inte säga något, men det känns helt okej.
Har inte sett honom spela så man ska väl inte säga något, men det känns helt okej.
Redigerad kommentar
Länkar:
MODO Hockey - Nyheter
MODO Hockey - Nyheter
www.aftenposten.no/nyheter/sport/ishockey/article3809447.ece
Redigerad kommentar