Gustafsson: Fantastiskt. Nu hoppas man ju på en snar comeback och mycket speltid framöver. Den där looken behövs i elitserien.
Inlägg: 1315889
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Mano:
Jag hade en märklig dröm i natt: Jag drömde nämligen att Numo konverterade till Timråism.
Jag hade en märklig dröm i natt: Jag drömde nämligen att Numo konverterade till Timråism.