Inlägg: 1315895
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Jo medans man såg vancouver matchen så funderade man en aning på vad som hände i vår kära GB.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Ser att Herr Nyström smörar för er Modoiter idag.
Det var nog er tur den här gången.
Det var nog er tur den här gången.
Jag hade en märklig dröm i natt: Jag drömde nämligen att Numo konverterade till Timråism.