Inlägg: 1315902
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hahl Bundy: Nyström gör sig bara löjlig då han skriver att "de äldre har fått fart på modo" efter 2 vunna matcher.
Om det blir förlust i eftermiddag då med typ 5-1, har dom gamla dragit ner modo igen då lr?
Om det blir förlust i eftermiddag då med typ 5-1, har dom gamla dragit ner modo igen då lr?
Det var nog er tur den här gången.