Inlägg: 1315904
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:
Sundström såg dock mycket, mycket bättre ut senast. Passningarna börjar sitta igen. När Sundström började komma igång i slutet av förra säsongen gjorde han helt plötsligt poäng i 10 matcher i följd. Vi får väl hoppas på någonting liknande nu.
Förresten, varför får inte Byström vara med idag? Det verkar ju lite konstigt att man lånar in en spelare istället, nu när Byström har varit så duktig.
Sundström såg dock mycket, mycket bättre ut senast. Passningarna börjar sitta igen. När Sundström började komma igång i slutet av förra säsongen gjorde han helt plötsligt poäng i 10 matcher i följd. Vi får väl hoppas på någonting liknande nu.
Förresten, varför får inte Byström vara med idag? Det verkar ju lite konstigt att man lånar in en spelare istället, nu när Byström har varit så duktig.
Redigerad kommentar
Om det blir förlust i eftermiddag då med typ 5-1, har dom gamla dragit ner modo igen då lr?