+ 2
Inlägg: 1977678
Svarskommentarer
Sv: Silly season - 2019
modomille:
Jag tror det är svårt att på förhand värva in spelare som man vet kommer göra mer än 35-40p, såvida vi talar spelare som väljer att trappa ner och vill göra någon säsong i moderklubb eller av andra skäl. Jag skrev minst vilker antyder att jag tror att det var han botten i allsvenskan.
Ang rören så tycker jag det är lite som med Karlqvist ingen racket men hyfsad, på allsvensk nivå är han rätt dominant så där tror jag han mkt väl kan vara en spelare som skapar lägen på egen hans. Hursomhelst så tror det här är den nivå vi får förvänta oss när det gäller nyförvärvet.
Jag tror det är svårt att på förhand värva in spelare som man vet kommer göra mer än 35-40p, såvida vi talar spelare som väljer att trappa ner och vill göra någon säsong i moderklubb eller av andra skäl. Jag skrev minst vilker antyder att jag tror att det var han botten i allsvenskan.
Ang rören så tycker jag det är lite som med Karlqvist ingen racket men hyfsad, på allsvensk nivå är han rätt dominant så där tror jag han mkt väl kan vara en spelare som skapar lägen på egen hans. Hursomhelst så tror det här är den nivå vi får förvänta oss när det gäller nyförvärvet.
Sv: Silly season - 2019
modomille: Emil Molin nämndes tidigare.. Nu sitter väl han på kontrakt med ett MIF som ser hans potential och knappast kommer släppa honom. Men JÄVLAR vilken värvning det vore!
Jaja, nu får man sikta på Steen istället ;)
Jaja, nu får man sikta på Steen istället ;)
Vad vi behöver är en skridskostark spelare, som driver spelet. En som skapar lägen, inte en som bara avslutar dom.