jonsson: Tycker man kan känna igen mycket sedan ifjol jag. Vi gick bort oss otroligt mycket ifjol med och tog sjukt mycket utvisningar med. Skillnaden var starten i fjol mot i år då. Men annars finns det mycket tycker jag som känns igen mot i fjol.
+ 2